Ο κινεζικός όμιλος Fosun International Ltd. επιδιώκει να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά τουρισμού και αναψυχής της Βόρειας Αμερικής μέσω εξαγορών, καθώς η ιδιοκτήτρια του Club Med SAS εγκαινιάζει μια νέα σειρά προϊόντων για την Κίνα.

«Μας ενδιαφέρει οτιδήποτε σχετίζεται με τον τομέα του τουρισμού, από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τα εμπορικά καταστήματα έως τους παρόχους υπηρεσιών ψυχαγωγικού περιεχομένου», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Fosun, Qian Jiannong, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, από μια παραθαλάσσια πόλη, ανατολικά του Πεκίνου, όπου το Club Med παρουσίασε μια νέα σειρά θέρετρων με το όνομα Joyview.

Η μεγαλύτερη παρουσία της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στο τουριστικό portofolio που έχει η κινεζική εταιρεία μέσω του Club Med, το οποίο παράγει τα περισσότερα από τα έσοδά του στην Ευρώπη και την Ασία. Οι συνεχιζόμενες εμπορικές εντάσεις μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ δεν θα επηρεάσουν τη ζήτηση για ταξίδια και διακοπές, είπε ο Qian.