Σε μια νέα εποχή εισέρχεται η Twitter, καθώς υπέγραψε πάνω από 30 συμφωνίες με εκδoτικούς οίκους, συμπεριλαμβανομένων των Walt Disney και NBC Universal. Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο “ανεβάζει” επίπεδο το κομμάτι των βίντεο που προσφέρει, ενισχύοντάς το με περισσότερα νέα, ψυχαγωγία και σπορ.

Η NBC Unibersal, μέρος του Ομίλου Comcast, συμφώνησε να διανέμει ζωντανά βίντεο και κλιπάκια στο Twitter μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των NBC News, MSNBC, και E! News. H Viacom δημιουργεί νέες μορφές εμφάνισης βίντεο, όπως το “BET Breaks”, το οποίο επικεντρώνεται στην αφρο-αμερικάνικη σκοπιά στην ποπ κουλτούρα, καθώς και το Comedy Central’s Creator’s Room”, μια σατυρική έκδοση των ανερχόμενων τάσεων στις καθημερινές ειδήσεις.

Παράλληλα η Disney συνεργάζεται με την Twitter προκειμένου να δημιουργήσει ζωντανό αθλητικό πρόγραμμα καθώς και έξτρα περιεχόμενο για τις υπηρεσίες κοινωνικού δικτύου. Η ανακοίνωση της συγκεκριμένες συνεργασίας νωρίτερα τη Δευτέρα οδήγησαν σε ράλι 4,5% τις μετοχές της Twitter.

Ειδικότερα, το κανάλι ESPN της Disney θα λανσάρει το “SportsCenter Live”, το οποίο θα παρέχει ζωντανό αθλητικό ρεπορτάζ στο Twitter, μέσω live-streaming.

Τα νέα αυτά deals θα μετατρέψουν το Twitter σε κορυφαίο διαδικτυακό προορισμό σε ότι αφορά τα live βίντεο. Ταυτόχρονα, η στρατηγική αυτή της εταιρείας την καθιστά πιο ελκυστική τόσο ανάμεσα σε χρήστες όσο και σε διαφημιστές, των οποίων το ενδιαφέρον για marketing μέσω των premium video (βίντεο υψηλής ποιότητας) ολοένα αυξάνεται.

Ενδεικτικά ο αριθμός των καθημερινών προβολών βίντεο στο Twitter έχει σχεδόν διπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, με την συγκεκριμένη πλατφόρμα να συμβάλλει για πάνω από τα μισά έσοδα από διαφημίσεις μέσα στα δύο μόλις τετράμηνα λειτουργίας του. Την ίδια στιγμή, οι συμφωνίες αυτές θα καταστήσουν την Twitter πιο ανταγωνιστική έναντι της Facebook, η οποία έχει επενδύσει πολλά στο κομμάτι του live streaming και των βίντεο.

Τέλος, τα νέα προγράμματα του Twitter επικεντρώνονται σε ήδη υπάρχουσες συζητήσεις της πλατφόρμας. To BuzzFeed, η Vox Media, το Vice News και η HuffPost εξακολουθούν να “στριμάρουν” ή να εγκαινιάζουν νέα προγράμματα με θεματολογία δημοφιλείς συζητήσεις στο Twitter (trending topics). Το περιοδικό του Ομίλου Hearts θα ξεκινήσει ένα καινούριο διαδικτυακό σόου, συμπεριλαμβανομένου του “Seventeen”, ενός live προγράμματος με ειδήσεις γύρω από την ποπ κουλτούρα και τη μόδα.

Το TicToc θα είναι παραγωγής του Bloomberg, και θα αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο ειδήσεων για το Twitter.