Τα τελευταία χρόνια, στη Γερμανία, οι κάτοικοι του Βερολίνου και των γύρω περιοχών, υποφέρουν από την πτώση της στάθμης των υπογείων υδάτων αλλά και τις παρατεταμένες ξηρασίες εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.

Όταν ο Έλον Μασκ ρωτήθηκε πέρυσι, εάν το εργοστάσιο που κατασκευάζει η Tesla Inc. λίγο πιο έξω από το Βερολίνο, θα εξαντλούσε την παροχή νερού της περιοχής, εκείνος ξέσπασε σε γέλια αφήνοντας με τον τρόπο αυτό, να εννοηθεί πως κάτι τέτοιο δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί.

Έξι μήνες αργότερα ωστόσο, η έλλειψη νερού στην περιοχή είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους το εργοστάσιο του πλουσιότερου ανθρώπου στη Γερμανία, εξακολουθεί να μην παράγει οχήματα.

Στο μεταξύ, την προηγούμενη εβδομάδα, οι τοπικές αρχές παραδέχτηκαν πως θα υπάρξουν περαιτέρω πρόβληματα ύδρευσης στη συγκεκριμένη περιοχή, μόλις, η Tesla αυξήσει την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της.

«Η Tesla σίγουρα, θα προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα. Μπορεί να μην υπάρχει αρκετό νερό για όλους», δήλωσε η Ιρίνα Ένγκλεχαρντ, επικεφαλής του τμήματος υδρογεωλογίας στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. .

Τα σοβαρά προβλήματα που πιθανότητα να δημιουργηθούν μέσα στο επόμενο διάστημα, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν περαιτέρω ή ακόμα και να σταματήσουν εξ ολοκλήρου το έργο των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια) για την επέκταση της αυτοκινητοβιομηχανίας του Mr. Tesla.

Η δημιουργία του εργοστασίου στην ανατολική πολιτεία του Βρανδεμβούργου είναι το κλειδί για τις παγκόσμιες φιλοδοξίες της Tesla. Η αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται μια κατασκευαστική βάση στην Ευρώπη για να προμηθεύει την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της περιοχής, η οποία αναμένεται να παραμείνει πολύ μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική συγκριτικά με την αντίστοιχη των ΗΠΑ, τα επόμενα χρόνια.

Ενώ η Tesla κατασκεύασε το εργοστάσιο με ιλιγγιώδη ταχύτητα, εξακολουθεί να περιμένει την τελική έγκριση από τις τοπικές αρχές, καθώς η Volkswagen AG, η Mercedes-Benz AG και η Stellantis NV διευρύνουν τη δική τους σειρά EV. «Η τρέχουσα παροχή νερού είναι επαρκής για τη λειτουργία του πρώτου σταδίου του εργοστασίου», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας του Βραδεμβούργου, Γιόργκ Στάινμπαχ, σε συνέντευξή του.

Οι Γερμανοί πολιτικοί τάσσονται υπέρ της εν λόγω επένδυσης καθώς υπόσχεται χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή. Παρόλα αυτά, οι όμιλοι Nabu και Gruene Liga μήνυσαν το γραφείο περιβάλλοντος του Βρανδεμβούργου πέρυσι, λέγοντας ότι δεν έλαβε σοβαρά υπόψη του τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής όταν ενέκρινε μια 30ετή άδεια για την άντληση περισσότερων υπόγειων υδάτων για το εργοστάσιο της Tesla. Η πρώτη ακροαματική διαδικασία έχει προγραμματιστεί για τις 4 Μαρτίου.

Η κάτοικος της περιοχής, Μανουέλα Χόγιερ, η οποία ζει λίγα μόλις μίλια από το εργοστάσιο, υποστηρίζει ότι η Tesla τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης από τους τοπικούς άρχοντες, παρόλο που θα επιδεινώσει ένα ήδη σοβαρό περιβαλλοντικό ζήτημα. «Μας λένε εδώ και χρόνια ότι δεν πρέπει να ποτίζουμε το γκαζόν μας», ανέφερε χαρακτηριστικά σε πρόσφατη σε συνέντευξή της. «Ξαφνικά, έρχεται ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου και παίρνει ό,τι θέλει», προσθέτει.

 

Διαβάστε ακόμη

Η Rocket Delivery αποχωρεί από την Ελλάδα – Ο ρόλος της ρωσο-ουκρανικής έντασης

Nord Stream 2: Τι σημαίνει το stop στον πιο στρατηγικό αγωγό της Ρωσίας

Πλειστηριασμοί: Κληρώνει σήμερα για «βροχή» επώνυμων σφυριών (pics)