Η εταιρεία πίσω από το «Baby Shark», το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube όλων των εποχών, ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο της Νότιας Κορέας.
Η Pinkfong Co. υπέβαλε την Πέμπτη τα σχετικά έγγραφα για να υποβάλει αίτηση για αρχική δημόσια προσφορά στον δείκτη μικρής κεφαλαιοποίησης Kosdaq, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Αν και η Pinkfong αρνήθηκε να σχολιάσει το μέγεθος της συμφωνίας, η Korea Economic Daily ανέφερε ότι η εταιρεία μπορεί να αποκομίσει μια αποτίμηση περίπου 700 δισεκατομμυρίων γουόν (507 εκατομμύρια δολάρια).
Με σχεδόν 16 δισεκατομμύρια προβολές, το κορεατικό jingle προηγείται κατά 7 δισεκατομμύρια προβολές του «Despacito» του Luis Fonsi στο YouTube, καθώς τα παιδιά σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να παρακολουθούν το βίντεο ατελείωτα σχεδόν μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του. Παρόλα αυτά, το Pinkfong έχει αγωνιστεί να αναπαράγει την επιτυχία αυτής της επιτυχίας, με τραγούδια όπως το «Penguin Dance» να συγκεντρώνουν πιο μέτρια 124 εκατομμύρια προβολές.
Ο συνιδρυτής της Pinkfong Kim Min-seok κατέχει πάνω από το 18% της εταιρείας, ενώ η Samsung Publishing Co. κατέχει σχεδόν το 17%. Οι μετοχές της Samsung Publishing υποχώρησαν κατά 8,1% την Παρασκευή, επεκτείνοντας τις απώλειες για δεύτερη συνεδρίαση.
Διαβάστε ακόμη
Τα λιγότερο πολυσύχναστα νησιά της Ευρώπης – Πώς η Χίος μπήκε στη λίστα (πίνακες)
Dark ocean: Γιατί σκοτεινιάζουν οι ωκεανοί
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.