Η εταιρεία παραγωγής κονιάκ Remy Cointreau ανακοίνωσε σήμερα απότομη πτώση των πωλήσεών της, καθώς οι καταναλωτές σε Κίνα και ΗΠΑ αγόρασαν λιγότερα από τα ακριβά προϊόντα της.

Η εταιρεία που παρασκευάζει Remy Martin ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 23,5% στο τρίτο οικονομικό τρίμηνο, εν μέρει λόγω της μείωσης των αποθεμάτων της στην Κίνα και των χαμηλότερων αποστολών στην περιοχή Ασίας και και Ειρηνικού. Τα αποτελέσματα συνάδουν με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για πτώση 23,4%.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η εταιρεία των αλκοολούχων ποτών υψηλής ποιότητας έχει δεχθεί πλήγμα από την απότομη μεταβολή της ζήτησης για τα ακριβά λικέρ στη βασική της αγορά-τις ΗΠΑ- καθώς η έκρηξη της ζήτησης που συνδέεται με την πανδημία εξασθενεί και συνεχίζεται ένας σκληρός «πόλεμος τιμών» με ανταγωνιστές της όπως η LVMH. Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση, η Remy έχει δεσμευθεί να μειώσει επιθετικά το κόστος κατά 100 εκατ. ευρώ (108 εκατ. δολάρια) για να προστατεύσει την κερδοφορία της.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει ότι η μείωση των πωλήσεων για ολόκληρο το έτος θα είναι στο κατώτερο άκρο του εύρους των προβλέψεών της – περίπου 20% – με την αύξηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ να μην αναμένεται να επανέλθει μέχρι το οικονομικό έτος 2024-25. Οι πωλήσεις κονιάκ στο τρίτο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 34% σε οργανική βάση, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Οι αντίθετοι άνεμοι έχουν επίσης ενισχυθεί μετά την πρόσφατη έναρξη έρευνας αντιντάμπινγκ από την Κίνα σε προϊόντα αλκοολούχων ποτών, όπως το αποσταγμένο κονιάκ από σταφύλι, από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Διαβάστε ακόμη

Εξωδικαστικός: Έως 28% το επιπλέον «κούρεμα» οφειλών – 3% σταθερό επιτόκιο για 3 έτη

H Euroxx ξεκινά εκ νέου την κάλυψη της Autohellas – Νέα τιμή στόχος στα €19

Καζάκς: Η πρόωρη μείωση στα επιτόκια θα ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ΕΚΤ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ