search icon

Bloomberg

Warner Bros.: Διολισθαίνει η μετοχή εν μέσω πιέσεων στην τηλεοπτική διαφήμιση

Τα διαφημιστικά έσοδα στο τμήμα δικτύων μειώθηκαν κατά 12% σε 1,7 δισ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο οδηγώντας σε ζημία 17 σεντς ανά μετοχή

Την μεγαλύτερη ετήσια πτώση κατέγραψε η Warner Bros, με τον γίγαντα της ψυχαγωγίας να ανακοινώνει σημαντική μείωση της διαφήμισης στο δίκτυο ως αποτέλεσμα των απεργιών στο Χόλιγουντ και της συνεχιζόμενης αιμορραγίας των συνδρομητών της παραδοσιακής τηλεόρασης.

Τα διαφημιστικά έσοδα στο τμήμα δικτύων μειώθηκαν κατά 12% σε 1,7 δισ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη 8,11. Το πλήγμα βάρυνε την κερδοφορία και οδήγησε σε ζημία 17 σεντς ανά μετοχή το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, χάνοντας τις εκτιμήσεις της Wall Street για ζημία 8,6 σεντς, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.

Οι μετοχές υποχώρησαν έως και 15% στα 9,82 δολάρια κατά το άνοιγμα των συναλλαγών στη Νέα Υόρκη την Τετάρτη, η μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή πτώση από τον Αύγουστο του 2022. Είχαν κερδίσει 22% φέτος μέχρι το κλείσιμο της αγοράς την Τρίτη.

Η μονάδα της Warner Bros. που απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή, η οποία περιλαμβάνει την υπηρεσία ροής Max, ανακοίνωσε κέρδη-έκπληξη με προσαρμοσμένα κέρδη 111 εκατ. δολαρίων προ φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο. Οι αναλυτές ανέμεναν ζημίες ύψους 125 εκατ. δολαρίων.

Οι συνδρομητές στις υπηρεσίες streaming της εταιρείας μειώθηκαν, καθώς η Warner Bros. μετατόπιζε τον προγραμματισμό από την υπηρεσία Discovery+ στο Max, με αποτέλεσμα πολλοί πελάτες να το ακυρώσουν. Οι συνολικοί συνδρομητές της μονάδας υπηρεσιών streaming μειώθηκαν κατά 1 εκατομμύριο σε 52,6 εκατομμύρια.

Η Warner Bros. με έδρα τη Νέα Υόρκη ακολουθεί άλλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης, όπως η Paramount Global, που ανακοίνωσαν μείωση των ζημιών στο streaming, καθώς οι περικοπές κόστους και οι δύο απεργίες των ηθοποιών και των σεναριογράφων περιόρισαν τις δαπάνες για νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές. Οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές στις υπηρεσίες streaming τους και έχουν εισαγάγει νέα διαφημιστικά υποστηριζόμενα προγράμματα για να ενισχύσουν τα έσοδα σε αυτές τις επιχειρήσεις. Τα έσοδα της μονάδας streaming αυξήθηκαν κατά 5% στα 2,44 δισ. δολάρια.

Η κερδοφορία στην επιχείρηση streaming ήταν «καθησυχαστική», σύμφωνα με την αναλύτρια του Bloomberg Intelligence Geetha Ranganathan. Είπε ότι “βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει ένας βιώσιμος, μακροπρόθεσμος μοχλός ανάπτυξης των κερδών”. Ωστόσο, οι συνολικές τάσεις των εσόδων παρέμειναν “λίγο ασταθείς”, λόγω της μείωσης των τηλεοπτικών διαφημίσεων, είπε. Η Warner Bros ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 9,98 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών.

Η ταινία Barbie ήταν φυσικά ένα φωτεινό σημείο. Η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της εταιρείας βοήθησε να αντισταθμιστεί η αδύναμη διαφήμιση στα παραδοσιακά τηλεοπτικά δίκτυα της εταιρείας και, μαζί με άλλους τίτλους, αύξησε σημαντικά τα έσοδα των κινηματογράφων, σύμφωνα με την εταιρεία.

Διαβάστε ακόμη 

JP Morgan: Overweight για τις ελληνικές τράπεζες και την Ελλάδα – Στο κάδρο η ΔΕΗ και η Alpha Bank (πίνακες)

Θεσσαλία: Τι περιλαμβάνει η ρύθμιση για το ρεύμα των αγροτών

Αντιγριπικό εμβόλιο: Γιατί οι Έλληνες γυρνούν την πλάτη στον εμβολιασμό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version