Η ταινία «Wonder Woman 1984» σπάει τα ταμεία – με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο – και αποφέρει 16, 7 εκατομμύρια δολάρια.

Η ταινία έκανε πρεμιέρα το Σαββατοκύριακο των Χριστουγέννων και κατάφερε να  βάλει στα ταμεία περίπου 36,1 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Οι περισσότερες κινηματογραφικές αίθουσες παραμένουν κλειστές λόγω της πανδημίας.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, τα εγχώρια έσοδά της να απέχουν κατά πολύ από τα έσοδα που κατάφερε να συγκεντρώσει το πρώτο μέρος της τριλογίας τρία χρόνια πριν.

Συγκεκριμένα η διαφορά στα έσοδα των εισιτηρίων αγγίζει τα 412, 8 εκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, η ταινία έκανε επίσης το ντεμπούτο της στο HBO Max ανήμερα των Χριστουγέννων. 

Αυτό ήταν το μυστικό που τελικά βοήθησε στο να εκτιναχθούν τα έσοδά της σύμφωνα με το στούντιο παραγωγής. 

Σχεδόν οι μισοί από τους συνδρομητές της πλατφόρμας παρακολούθησαν την ταινία την πρώτη κιόλας ημέρα άφιξής της στην πλατφόρμα.

Το HBO Max είδε τις συνολικές ώρες προβολής την Παρασκευή να τριπλασιάζονται σε σύγκριση με μια τυπική ημέρα του προηγούμενου μήνα.

«Η ταινία έσπασε κάθε ρεκόρ και υπερέβη τις προσδοκίες μας, σε όλες τις βασικές μετρήσεις προβολής και συνδρομητών στις πρώτες 24 ώρες της υπηρεσίας, και το ενδιαφέρον και η ορμή που βλέπουμε υποδηλώνει ότι αυτό πιθανότατα θα συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες», δήλωσε ο Άντυ Φόρσελ, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της WarnerMedia.

Wonder Woman 3

Μόλις λίγα 24ωρα από το υβριδικό ντεμπούτο του sequel, το “Wonder Woman 3” αποτελεί γεγονός και επίσημα από την Warner Bros.

Το Wonder Woman 1984, στις πρώτες ημέρες προβολής του, τα πήγε τόσο καλά που όπως ανακοινώθηκε ξεκινούν και επισήμως οι διαδικασίες για την δημιουργία του τρίτου μέρους της ταινίας. 

Και ενώ όμως συμβαίνουν όλα αυτά, οι περισσότερες κινηματογραφικές αίθουσες παγκοσμίως παραμένουν κλειστές σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η διασπορά της πανδημίας και όσες όμως έχουν καταφέρει να παραμείνουν ανοιχτές δέχονται έναν πολύ περιορισμένο αριθμό θεατών.

Κινηματογραφικές αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένου και του ηγέτη της αγοράς AMC Entertainment Holdings Inc., φαίνεται πως φλερτάρουν με την πτώχευση, έπειτα από ένα καταστροφικό 2020.

Οι πωλήσεις των εισιτηρίων μειώνονται συνεχώς δραματικά. Συγκεκριμένα, από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μειώθηκαν σχεδόν κατά 80%.

Ωστόσο, η ταινία υπερήρωων αντιπροσωπεύει μια σημαντική επανεκκίνηση για το αδρανές box office. Μόνο μια μεγάλη παραγωγή έχει κυκλοφορήσει από την αρχή της πανδημίας.

Η ταινία «Tenet», από την Warner Bros., κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο.

Δεν έλαβε την αποδοχή που αναμενόταν, προκαλώντας περαιτέρω καθυστερήσεις στις πρεμιέρες άλλων μεγάλων ταινιών.

Χρειάστηκε να παρθούν σημαντικές αποφάσεις για τον τρόπο κυκλοφορίας των ταινιών.

Νέα φόρμουλα

Συνήθως, νέες ταινίες με μεγάλη απήχηση, προβάλλονται αποκλειστικά στη μεγάλη οθόνη για έως και 90 ημέρες προτού διατεθούν στην αγορά για ενοικίαση και διαδικτυακή προβολή.

H Warner Bros όμως και οι κινηματογραφικές αλυσίδες προχώρησαν στη σύναψη μιας νέας συμφωνίας ειδικά για την ταινία Wonder Woman 1984.

Σε αντάλλαγμα για να επιτρέψει στην ταινία να προβληθεί την ίδια μέρα στο HBO Max, οι κινηματογράφοι θα πάρουν μια μεγαλύτερη έκπτωση στις πωλήσεις εισιτηρίων, τις οποίες μοιράζονται με στούντιο. Στο μέλλον, όλες οι ταινίες θα υποβληθούν πιθανώς σε τέτοιες ατομικές διαπραγματεύσεις, ανέφεραν τόσο τα στελέχη του κινηματογράφου όσο και τα στούντιο.

«Το κοινό παραμένει επιφυλακτικό και αυτό θα συνεχιστεί έως ότου διατεθούν ευρέως τα εμβόλια», δήλωσε ο Σον Ρόμπινς, επικεφαλής αναλυτής της Boxoffice Pro. Με το HBO Max να προσφέρει προβολές κατ ‘απαίτηση σε συνδρομητές χωρίς επιπλέον κόστος, «πολλοί άνθρωποι είναι πιθανό να επωφεληθούν από αυτό.»

Ορισμένες άλλες ταινίες μικρότερων παραγωγών ετοιμάζονται να κάνουν επίσης πρεμιέρα στους κινηματογράφους αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η δραματική ταινία «News of the World». Η ιστορία εκτυλίσσεται μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο με πρωταγωνιστή τον Τομ Χανκς αλλά και το «Promising Young Woman», ένα θρίλερ με πρωταγωνιστή την Κάρεϊ Μάλιγκαν,

Και οι δύο προέρχονται από την Universal Pictures της Comcast Corp., η οποία συνήψε συμφωνίες με κινηματογράφους νωρίτερα φέτος για να κάνει τις ταινίες της διαθέσιμες στο διαδίκτυο για αγορά και ενοικίαση, μόλις 17 ημέρες μετά την εμφάνιση τους στους κινηματογράφους.

«Θα πρέπει να συνεχίσουμε να περιμένουμε μέχρι τον επόμενο χρόνο για να εκτιμήσουμε πραγματικά πώς αισθάνονται τα στούντιο για αυτήν τη στρατηγική και για πόσο καιρό θα το κρίνουν απαραίτητο να συνεχιστεί», δήλωσε ο αναλυτής Robbins για το «Wonder Woman 1984». «Αυτή η ταινία από μόνη της μπορεί να μην είναι ένα μεγάλο βαρόμετρο για να είμαστε σε θέση να κρίνουμε.»