«Αφήστε τους να φάνε Corn Flakes» φαίνεται να είναι η συμβουλή του διευθύνοντος συμβούλου της Kellogg‘s, Γκάρι Πίλνικ, προς τους καταναλωτές που δεν έχουν χρήματα και ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους για τρόφιμα.

Σε συνέντευξή του στο CNBC την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της WK Kellogg Pilnick δήλωσε ότι η εταιρεία διαφημίζει δημητριακά για δείπνο στους καταναλωτές που αναζητούν πιο προσιτές επιλογές. «Give chicken the night off», λέει το χαρούμενο σλόγκαν της διαφήμισης. Στην WK Kellogg ανήκουν δημητριακά όπως τα Frosted Flakes, Froot Loops, Corn Flakes, Raisin Bran και άλλα.

«Η κατηγορία των δημητριακών ήταν πάντα αρκετά προσιτή και τείνει να είναι ένας εξαιρετικό ”καταφύγιο” όταν οι καταναλωτές βρίσκονται υπό πίεση», δήλωσε ο Πίλνικ. «Αν σκεφτείτε το κόστος των δημητριακών για μια οικογένεια σε σχέση με το τι θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά, είναι πολύ πιο προσιτό».

Σύμφωνα με το CNNbusiness, η συμβουλή του δεν είχε την καλύτερη δυνατή ανταπόκριση στους καταναλωτές που είναι απογοητευμένοι επειδή ξοδεύουν 26% περισσότερα για ψώνια από το 2020– στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η καμπάνια έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων.

Οι τιμές για τα είδη παντοπωλείου και τα εστιατόρια έχουν εκτοξευθεί στα ύψη από την έναρξη της πανδημίας. Το 2022, οι καταναλωτές δαπάνησαν το 11,3% του διαθέσιμου εισοδήματός τους για τρόφιμα, το υψηλότερο επίπεδο από το 1991, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα η Wall Street Journal, επικαλούμενη στοιχεία από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ

Οι εταιρείες τροφίμων έχουν αυξήσει τις τιμές από την έναρξη της πανδημίας για να καλύψουν το υψηλότερο κόστος για την εργασία, τα συστατικά και τη μεταφορά, αλλά και και επειδή μπορούσαν, σημειώνει το αμερικανικό δίκτυο.

Μόνο οι τιμές των δημητριακών αυξήθηκαν κατά 28% από τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής . Κατά το τελευταίο οικονομικό έτος, η Kellogg αύξησε τις τιμές κατά 12%.

Στο στόχαστρο τα τρόφιμα

Παρά τις διαβεβαιώσεις του διευθύνοντος συμβούλου, η διαφήμιση της Kellogg και τα σχόλια του Πίλνικ οδήγησαν σε αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ορισμένοι καταναλωτές χαρακτήρισαν τα σχόλια κενά λόγια από ένα στέλεχος που έβγαλε περισσότερα από 4 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Σημειώνουν ότι τα κουτιά των δημοφιλών δημητριακών κοστίζουν πλέον πάνω από 7 δολάρια και τα δημητριακά δεν αποτελούν επαρκή υποκατάστατο για ένα πλήρες δείπνο.

Η αντίδραση είναι ενδεικτική της οργής των καταναλωτών για τις εταιρείες που αυξάνουν τις τιμές στα βασικά είδη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, καυχιούνται γι’ αυτό.

«Αυτό σκέφτονται [οι εταιρείες] για εσάς», έγραψε ένας χρήστης στο TikTok για την πρόταση του Πίλνικ. “#CorporateGreed” έγραψε ένας άλλος.

Η McDonald’s έχει επίσης γίνει τακτικός στόχος των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαμαρτύρονται για τις τιμές.

Διαβάστε ακόμη

DBRS: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία – Σημαντική πηγή ανάπτυξης οι επενδύσεις, μάστιγα η ακρίβεια στα ακίνητα (γράφημα)

Samsung: Από το έξυπνο σπίτι μέχρι το Galaxy Ring – Τι παρουσιάζει στη Βαρκελώνη (vid)

Ο Βρετανός ΥΠΟΙΚ θέλει να μαζέψει φόρους £500 εκατ. από τους ατμιστές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ