Έπειτα από την ταινία που σημείωσε ρεκόρ πώλησεων εισιτηρίων μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες και έκανε όλο τον κόσμο να μιλά για τη Barbie, αύξηση καταγρέφεται και στις πωλήσεις των παιχνιδιών Barbie.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNN, οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana.

Η Mattel προσπάθησε να παρατείνει την υψηλή ζήτηση για το παιχνίδι, κυκλοφορώντας μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιελάμβανε κούκλες Barbie και Ken που έμοιαζαν με τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα αντίγραφο παιχνιδιού του τριώροφου DreamHouse της Barbie.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ινον Κρέιζ δήλωσε ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με την ταινία είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Συνολικά, σημείωσε πως η εταιρεία έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.

Διαβάστε ακόμη:

Goldman Sachs: Τι ειπώθηκε στη συνάντηση Εθνικής Τράπεζας και επενδυτών στο 11th CEEMEA Financials (πίνακας)

Γεωργιάδης για «ξεπάγωμα» τριετιών: Δεν υπάρχει ζήτημα αναδρομικότητας

Ποιες είναι οι νέες υποχρεώσεις όσων νοικιάζουν πολλά Airbnb

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ