search icon

Διεθνή

Έρευνα: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη κινεί τη μόδα και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Έρευνα του Glami.gr αποκαλύπτει ότι μετά τους μεγάλους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, πλέον και οι μικροί retailers χρησιμοποιούν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να καταλάβουν τις τάσεις των πωλήσεων

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι μία από τις κινητήριες δυνάμεις καινοτομίας στη μόδα και το ηλεκτρονικό εμπόριο για το 2021, σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης μόδας Glami.

Η έρευνα του Glami.gr αποκαλύπτει ότι ενώ στο παρελθόν μόνο οι μεγάλοι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούσαν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) για να καταλάβουν τις τάσεις των πωλήσεων, τώρα πλέον την ίδια τεχνολογία χρησιμοποιούν και οι μικρότεροι retailers, προκειμένου να κατανοήσουν τη δυναμική της αγορά μόδας, η οποία μπορεί να τους προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας.

Αναλυτικότερα, οι τομείς που οι fashion retailers βλέπουν τη μεγαλύτερη δυνατότητα χρήσης της AI τεχνολογίας είναι:

Διαβάστε ακόμη

Mega deal στη ναυτιλία: Το 45% της GasLog του Πήτερ Λιβανού απέκτησε η ΒlackRock

Ελλάκτωρ: Από την Εύβοια ξεκινά η μεγάλη συμφωνία με την πορτογαλική EDPR

Yodiwo: Η άγνωστη συμφωνία με την Samsung, η επένδυση του Brookstreet και το «βαρύ» πελατολόγιο

 

Exit mobile version