Η ομπρέλα που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας της Gucci με την Adidas και πωλείται αντί 11.100 γουάν (1.560 ευρώ)… δεν προστατεύει από τη βροχή!

Η Gucci ξεκαθαρίζει στο σάιτ της ότι η ομπρέλα «δεν είναι αδιάβροχη και προορίζεται για προστασία από τον ήλιο ή για διακοσμητική χρήση».

Στην κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo, το hashtag «η ομπρέλα που πωλείται για 11.100 γουάν δεν είναι αδιάβροχη» έχει μέχρι στιγμής πάνω από 140 εκατομμύρια views, αναφέρει το BBC.

Ένας χρήστης αποκάλεσε την ομπρέλα «ένα πολύ μεγάλο αλλά άχρηστο fashion statement».

«Όσο είμαι φτωχός, δεν θα μπορούν να με ξεγελάσουν ώστε να πληρώσω γι’ αυτό», είπε ένας άλλος χρήστης.

Κάποιοι, πάντως, αντιλαμβάνονται την εμπορική λογική πίσω από το αντικείμενο. «Όσοι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, χρησιμοποιούν πολυτελή είδη για να δείξουν ότι έχουν χρήματα. Δεν τους νοιάζει η πρακτικότητα», εξηγεί ένας χρήστης.

Η ομπρέλα πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 7 Ιουνίου ως μέρος μιας νέας συλλογής από την πολυτελή μάρκα Gucci και τον κολοσσό αθλητικών ειδών Adidas.

Διαβάστε ακόμη

Κομισιόν: Επιπλέον πόρους 1,5 δισ. για την ενεργειακή μετάβαση θα λάβει η Ελλάδα από το Ταμείο Ανάκαμψης

Ελαιώνες Σακελλαροπούλου: Το «άγιο» ελαιόλαδο της Λακωνίας και η εταιρεία που σαρώνει στους διεθνείς διαγωνισμούς (pics)

H Goldman Sachs αγοράζει 2 ξενοδοχεία στη Χαλκιδική, ο Έλληνας συνεργάτης του Ελον Μασκ, το νέο ντέρμπι Cosmote-Nova, το σούπερ μάρκετ που κερδοσκοπεί και οι μάγειρες των 3.000 ευρώ στις βίλες της Μυκόνου