'>

Διεθνή

H&M: Ανω των προβλέψεων τα κέρδη β’ τριμήνου

  • newsroom


Η σουηδική αλυσίδα λιανικής πώλησης ενδυμάτων H&M υπερέβη τις προβλέψεις για τα καθαρά κέρδη β' τριμήνου, που διαμορφώθηκαν σε 5,9 δισ. σουηδικών κορωνών (687 εκατ. δολάρια), έναντι 5,36 δισ. κορωνών την ίδια περίοδο πέρυσι, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 5,76 δισ. κορώνες.

Η σουηδική αλυσίδα λιανικής πώλησης ενδυμάτων H&M υπερέβη τις προβλέψεις για τα καθαρά κέρδη β’ τριμήνου, που διαμορφώθηκαν σε 5,9 δισ. σουηδικές κορώνες (687 εκατ. δολάρια), έναντι 5,36 δισ. κορωνών την ίδια περίοδο πέρυσι, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 5,76 δισ. κορώνες.

Παράλληλα, εμφάνισε αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη, σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Συγκεκριμένα, ανήλθαν σε 7,71 δισ. κορώνες ή 904 εκατ. δολ, έναντι εκτίμησης αναλυτών του reuters για αύξηση κάτω του 2%. Αιτία για την ενίσχυση των μεγεθών ο καλύτερο έλεγχος κοστών την ώρα που η εταιρεία κάνει κινήσεις επέκτασης στο εξωτερικό.

Η εταιρεία ενδυμάτων είχε 4.498 καταστήματα στις 31 Μαΐου του 2017, νούμερο που αντανακλά άνοδο 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2016.

Ο όμιλος Inditex είχε ανακοινώσει λίγες ημέρες πριν αύξηση 18% στα τριμηνιαία κέρδη, αν και ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεών της σημείωσε επιβράδυνση τις εβδομάδες πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Η H&M αποκάλυψε σχέδια να μπει στις αγορές της Ουρουγουάης και της Ουκρανίας του χρόνου και να επεκταθεί στις διαδικτυακές πωλήσεις σε Φιλιππίνες, Κύπρο φέτος και στην Ινδία το 2018.
Η εταιρεία που δεν ανακοινώνει ξεχωριστά τα αποτελέσματα για τις online πωλήσεις, προβλέπει ετήσια αύξησή τους κατά τουλάχιστον 25% στο εξής.
Ωστόσο, η 2η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής ρούχων στον κόσμο βλέπει προκλήσεις σε πολλές μεγάλες αγορές. Οι απροσδόκητα χαμηλές πωλήσεις και τα υψηλότερα αποθέματα στις αποθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να προχωρήσει σε μειώσεις τιμών για να μπορέσει να πουλήσει τα ενδύματα.

Μετά από αρκετές δεκαετίες ισχυρής ανάπτυξης, η H&M έχει επανειλημμένως χαμηλότερες πωλήσεις έναντι τωνπροβλέψεων κυρίως λόγω του σκληρού ανταγωνισμού από αντιπάλους, όπως η Primark, αλλά και νέους παίκτες της διαδικτυακής αγοράς Zalando και Asos.