Τις καταψύξεις τους γεμίζουν οι Βρετανοί ενόψει των Χριστουγέννων λόγω ανησυχιών για σοβαρές ελλείψεις τροφίμων στα ράφια των σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Οι πωλήσεις κατεψυγμένων γαλοπούλων έχουν διπλασιαστεί, σύμφωνα με ανάλυση της Kantar, ενώ η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Iceland αναφέρει τετραπλασιασμό των πωλήσεων γαλοπούλων και τριπλασιασμό των λοιπών χριστουγεννιάτικων τροφίμων. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ Aldi και Tesco επίσης αναφέρουν αύξηση των πωλήσεων. H Waitrose υπογράμμισε πως υπάρχει αυξημένη ζήτηση για φρέσκες γαλοπούλες, με σημαντική αύξηση των προπαραγγελιών κατά 33%.

Τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα αυξάνουν τις ανησυχίες για ελλείψεις και οδηγούν περισσότερους καταναλωτές σε πρόωρες αγορές. Σύμφωνα με το στέλεχος της Kantar, Εden Plummer «αρκετοί είναι αυτοί που θέλουν να σιγουρευτούν πως έχουν όλα τα απαραίτητα για τις χριστουγεννιάτικες εορτές τις οποίες δεν κατάφεραν να απολαύσουν πέρυσι λόγω της πανδημίας».

Ανάλογη ήταν και η ανάλυση του Nick Carroll της εταιρείας ερευνών Mintel ο οποίος -όμως- υπογράμμισε πως αρκετοί καταναλωτές δεν κατάφεραν να αγοράσουν ό,τι ήθελαν λόγω ελλείψεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Σε ό,τι αφορά την προσφορά, το British Poultry Council υπογράμμισε πως λόγω ελλείψεων εργατικού δυναμικού οι εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην αλυσίδα παραγωγής τους. Η βιομηχανία κρέατος επίσης προειδοποίησε πως ενδέχεται να υπάρξουν σοβαρές ελλείψεις προϊόντων ενόψει των Χριστουγέννων, λόγω του αυξημένου κόστους της ενέργειας, κάτι που επηρεάζει τη γενικά ενεργοβόρα βιομηχανία αυτή.

Διαβάστε ακόμη:

Αλέξανδρος Δανιηλίδης: Με +25% «σβήνει» τις απώλειες της πανδημίας η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Προς τρίμηνη παράταση το πρόγραμμα επιδότησης Πάγιων Δαπανών των επιχειρήσεων

Η μεγάλη εξόρμηση της 28ης Οκτωβρίου: Όπου φύγει, φύγει οι Έλληνες ταξιδιώτες (πίνακας)