H Λίντα Γιακαρίνο, η ισχυρή κυρία της NBCUniversal θα είναι σύμφωνα με πληροφορίες της WSJ   η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter. Ο Έλον Μασκ , λίγο μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης της Wall Sreet ανακοίνωσε την αποχώρησή του αν και εξήγησε πως θα διατηρήσει την επιτήρηση του προϊόντος και του λογισμικού της πλατφόρμας, έχοντας περισσότερο τεχνικό παρά διοικητικό ρόλο.

Η ανακοίνωση έγινε με ανάρτηση του στο Twitter και περιλάμβανε την αποκάλυψη πως ο διάδοχος του έχει βρεθεί, είναι γυναίκα και θα αναλάβει καθήκοντα σε περίπου έξι εβδομάδες.

Ο Μασκ είχε αναλάβει τα ηνία της πλατφόρμας μετά την εξαγορά της, στα τέλη Οκτωβρίου, μετά από πισωγυρίσματα και νομικές εμπλοκές στη δρομολόγηση του deal. Τελικά η συμφωνία έκλεισε και η πλατφόρμα «άλλαξε χέρια» έναντι 44 δισ. δολαρίων. Όμως, το γεγονός ότι ο ίδιος διατηρούσε παράλληλα και τα σκήπτρα στις έτερες μεγάλες εταιρείες του, την Tesla και την SpaceX, προκαλούσε εκνευρισμό στους μετόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας που θεωρούσαν ότι η ναυαρχίδα της αυτοκρατορίας του θα έπρεπε να συγκεντρώνει όλη την προσοχή του.

Άλλωστε, αφότου ανέλαβε τον έλεγχο του Twitter απέλυσε το μεγαλύτερο μέρος της ανώτατης διοίκησης του και μεγάλο αριθμό εργαζομένων προκαλώντας ερωτηματικά για τα σχέδια του και τη βιωσιμότητα τους.

Η ισχυρή κυρία της διαφήμισης

«Πίσω από κάθε εκπομπή, σε κάθε οθόνη, υπάρχει μια ολόκληρη οικονομική και τεχνολογική υποδομή. Κανείς δεν έχει μεγαλύτερο ρόλο στη διαμόρφωσή της από τη Λίντα Γιακαρίνο. Κάθε μέρα, η Γιακαρίνο μεταμορφώνει το οικοσύστημα premium video αξίας 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων» αναφέρει το προοφίλ της Γιακαρίνο στο Linkedin.

H Γιακαρίνο εργάζεται στην NBCUniversal ως επικεφαλής διαφήμισης για περισσότερο από μια δεκαετία προερχόμενη από την Turner Entertainment όπου εργάστηκε για 19 χρόνια οδηγώντας τις πωλήσεις διαφήμισης του δικτύου στο ψηφιακό μέλλον. Είναι απόφοιτος του Penn State University με σπουδές σε Liberal Arts και επικοινωνία. Τον περασμένο μήνα η Γιακαρίνο συναντήθηκε με τον Μασκ σε συνέδριο στο Μαϊάμι όπου ενθάρρυνε το ακροατήριο να τον υποδεχθεί με χειροκροτήματα και εξήρε το εργασιακό του ήθος. Τα τελευταία χρόνια ηγήθηκε των προσπαθειών για την επέκταση των πηγών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επανεκτίμηση του τρόπου με τον οποίο η τηλεοπτική βιομηχανία μετρά το μέγεθος του κοινού για τους διαφημιστές.

Ως πρόεδρος της Global Advertising and Partnerships, αποτελεί τη στρατηγική και επιχειρησιακή γέφυρα στο σύνολο των παγκόσμιων δικτύων, ιδιοκτησιών και επιχειρηματικών μονάδων της NBCUniversal. Είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του κορυφαίου χαρτοφυλακίου της εταιρείας με τα δίκτυα, τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις πλατφόρμες streaming, τις συνεργασίες διανομής και εμπορίου και τις σχέσεις με τους πελάτες. Η Γιακαρίνο επιβλέπει επίσης όλες τις παγκόσμιες, εθνικές και τοπικές πωλήσεις διαφημίσεων, τις συνεργασίες, το μάρκετινγκ, το Ad Tech, τα δεδομένα, τη μέτρηση, το εμπόριο και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες.

Στο NBCUniversal, βοήθησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας ροής Peacock που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και επέβλεψε ζωντανές εκδηλώσεις όπως το Super Bowl και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Hγήθηκε επίσης συνεργασιών με διάφορες εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Snapchat, το YouTube και, φυσικά, το Twitter.

Η παγκόσμια ομάδα της Γιακαρίνο, η οποία αποτελείται από 2.000 μέλη, συνδέει αναδυόμενες και καθιερωμένα brands με εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές. Από την είσοδό της στο NBCU το 2011, η ομάδα της έχει πετύχει πωλήσεις άνω των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε διαφήμιση, έχει επεκτείνει την εμβέλεια της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει συνάψει πρωτοποριακές εμπορικές συνεργασίες, έχει εγκαινιάσει την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία streaming και έχει πραγματοποιήσει τεράστιες επενδύσεις σε δεδομένα και τεχνολογικές δυνατότητες.

 

Για όλους τους συνεργάτες της, είναι o συνδετικός κρίκος, συνεργάτης και σύμβουλος- εντός του κλάδου και της εταιρείας της, αφοσιωμένος παράγοντας αλλαγής.

Ως πρόεδρος του Ad Council, όταν συγκέντρωσε την υποστήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας, του Λευκού Οίκου και κυβερνητικών οργανισμών για τη δημιουργία μιας εκστρατείας εμβολιασμού, με πρωταγωνιστή τον Πάπα Φραγκίσκο, που έφτασε σε περισσότερους από 200 εκατομμύρια Αμερικανούς.

 

Η Γιακαρίνο φέρνει τις δεκαετίες εμπειρίας της στο μάρκετινγκ, τις επιχειρήσεις και τη διανομή περιεχομένου στις επιχειρήσεις. Με τις δεξιότητές της  ήταν η πρώτη που έφερε επανάσταση στον τρόπο κινητοποίησης των ομάδων πωλήσεων στην αγορά, αναπτύσσοντας ένα ενοποιημένο, τεχνολογικά υποστηριζόμενο σύστημα συναλλαγών: την ενιαία πλατφόρμα της NBCUniversal. Επιπλέον, ηγείται της πρώτης στρατηγικής δεδομένων σε επιχειρηματικό επίπεδο της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της  NBCUnified – μιας πλατφόρμας που συγκεντρώνει πληροφορίες για τους καταναλωτές από κάθε τμήμα της NBCU.

Η Γιακαρίνο έχει επανασχεδιάσει όλο το διαφημιστικό τομέα της NBCUniversal για τον 21ο αιώνα – και η προσέγγισή της έχει θέσει νέα πρότυπα στην αγορά, καθώς οι ανταγωνιστές ακολουθούν το παράδειγμά της. Η αποχώρηση της Γιακαρίνο, αν επιβεβαιωθεί, θα αποτελούσε άλλο ένα μεγάλο πλήγμα για την εταιρεία μετά την ανακοίνωση της Comcast τον περασμένο μήνα ότι ο διευθύνων σύμβουλος της NBCUniversal, Τζεφ Σελ αποχωρεί αφού παραδέχθηκε μια ανάρμοστη σχέση με εργαζόμενη στην εταιρεία, μετά από καταγγελία και την έρευνα που ακολούθησε.

 

Διαβάστε ακόμη:

Οικογένεια Κωνσταντίνου: Η σκληρή μάχη της Yalco για την επιβίωση

ΑVΑX: Επικρατέστερος ανάδοχος για το mall στο Ελληνικό και εκτίναξη ανεκτέλεστου στα 3 δισ.

Γιατί δεν… «τραβούν» παλιές και νέες ρυθμίσεις της εφορίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ