Πάνω από 3% ενισχύονται οι μετοχές της εταιρείας πολυτελών ειδών LVMH, η οποία παρουσίασε αύξηση πωλήσεων το δ’ τρίμηνο του 2021.
Η LVMH, η οποία κατέχει επωνυμίες όπως το κονιάκ Hennessy και την αλυσίδα καλλυντικών Sephora, ανακοίνωσε ότι η αύξηση των πωλήσεών της το τέταρτο τρίμηνο επιταχύνθηκε στο 22% από 11% το προηγούμενο τρίμηνο, φθάνοντας συνολικά τα 20,04 δισ. ευρώ, με την ανάπτυξη να ηγείται από τις Louis Vuitton και Dior.
Οι ετικέτες πολυτελείας οδήγησαν σε άνοδο 28% στις πωλήσεις του μεγαλύτερου τμήματος της LVMH, των ειδών μόδας και δερμάτινων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για ανάπτυξη 16%.
Σε ετήσιο επίπεδο, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 64,22 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14%. Παράλληλα, τα καθαρά ετήσια κέρδη διαμορφώθηκαν στα 12,04 δισ. ευρώ και σχεδόν τριπλασιάστηκαν.
Παντελής Παντελιάδης: Ο τελευταίος μίας μεγάλης γενιάς αυτοδημιούργητων σουπερμαρκετάδων
Οι παππούδες του Ντίμον της JP Morgan, οι αντένες της BC Partners και το Πεντελικόν με τη Hilton
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.