ΔΙΕΘΝΗ

Mαρκ Κούμπαν: Αυτό είναι το «κλειδί» για μια επιτυχημένη πώληση

«Οι πωλήσεις πρέπει να αποτελούν χέρι βοηθείας για τους καταναλωτές» τονίζει ο επιχειρηματίας και υπογραμμίζει πως «πρέπει οι ίδιοι να δημιουργείτε αξία όσον αφορά τα προϊόντα σας»

O Mαρκ Κούμπαν έμαθε το «κλειδί» για μία επιτυχημένη πώληση όταν ήταν 12 ετών. Σε πρόσφατή συνέντευξή του στο περιοδικό GQ, ο Κούμπαν υπογράμμισε πως «για να προχωρήσεις στη σύναψη ενός πετυχημένου deal, δεν πρέπει να θεωρείς πως προσπαθείς να πείσεις τους ανθρώπους με τους οποίους διαπραγματεύεσαι, αλλά να τους βοηθήσεις».

Σύμφωνα με το CNBC, όταν ήταν 12 ετών, ο Κούμπαν ξεκίνησε ως πλανόδιος πωλητής σακουλών σκουπιδιών. Με τα έσοδα, κατάφερε και αγόρασε αθλητικά παπούτσια.

Όταν προσπαθούσε να πουλήσει στους πελάτες του, ο Κούμπαν παρατήρησε πως όλοι παραδέχτηκαν πως η σακούλα θα τους έλυνε τα χέρια.

Αυτό του έμαθε πως μπορούσε να δημιουργεί αξία για τα προϊόντα του εάν έκανε τους καταναλωτές να τα θεωρούν χρήσιμα.

Ο Κούμπαν συνέχισε πουλώντας κάρτες του μπέιζμπολ, ενώ έπιασε δουλειά και στο Your Business Software, μία μικρομεσαία επιχείρηση στο Ντάλας του Τέξας. Με τις σχέσεις που δημιούργησε στην εταιρεία αυτή κατάφερε και ίδρυσε την MicroSolutions την οποία πούλησε αργότερα για $6 εκατομμύρια.

«Ο τρόπος με τον οποίον μπορεί κανείς να γίνει επιτυχημένος πωλητής είναι να καταλαβαίνει τις ανάγκες των πελατών και να τους βοηθήσει να επιτύχουν στις προσπάθειές τους. Για να γίνει κάτι τέτοιο, όμως, θα πρέπει να είσαστε καλά προετοιμασμένοι έτσι ώστε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες τους. Εξηγήστε τους πως έχετε κάτι πολύτιμο το οποίο μπορείτε να προσφέρετε, πως καταλαβαίνετε τα προβλήματά τους και πως έχετε την ικανότητα να τους προσφέρετε μία καλύτερη λύση», ανέφερε.

Παρόμοιες ήταν και οι δηλώσεις του Κούμπαν το 2018 στη σειρά εκπαιδευτικών βίντεο Amazon Insights for Entrepreneurs, όπου ο επιχειρηματίας είχε τονίσει πως «το κλειδί της επιτυχίας είναι να καταλάβετε πως οι πωλήσεις αποτελούν τρόπο διευκόλυνσης των καταναλωτών».

«Το κόλπο δεν είναι ποιος μιλάει περισσότερο ή γρηγορότερα. Πρόκειται για την κάλυψη των αναγκών των πελατών. Ο καλύτερος salesman της εταιρείας σας πρέπει να είσαστε εσείς οι ίδιοι», συμπλήρωσε.

Διαβάστε ακόμη

Αυτοί είναι οι 10 πλουσιότεροι διαχειριστές hedge fund στον κόσμο

Επετειακά All Star Converse για τα 75 χρόνια της Honda (pics)

The Body Shop: Συζητήσεις με την Aurelius Group για την εξαγορά του

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

string(0) ""