search icon

Διεθνή

McDonald’s: Άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα στη Ρωσία – Τα εγκαίνια, το… βιαστικό rebranding και ο νέος ιδιοκτήτης

Τα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας φαστ φουντ άνοιξαν και πάλι τις πόρτες τους στο ευρύ κοινό στη Μόσχα, αυτή τη φορά ωστόσο, με νέο όνομα και λογότυπο - Ο Αλεξάντερ Γκoβόρ, ένας Ρώσος επιχειρηματίας, είναι ο νέος ιδιοκτήτης

Μία νέα εποχή ξεκινά για τα εστιατόρια McDonald’s στη Ρωσία. Την Κυριακή 13.06.2022 τα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας φαστ φουντ άνοιξαν και πάλι τις πόρτες τους στο ευρύ κοινό, αυτή τη φορά ωστόσο, με νέο όνομα, λογότυπο και μενού!

Την ίδια στιγμή, τα πολυαγαπημένα – μικρών και μεγάλων – κεσεδάκια με κέτσαπ της γνωστής εταιρείας παραμένουν σχεδόν … τα ίδια. Πιο αναλυτικά, τα πρώην καταστήματα της αμερικανικής αλυσίδας εστιατορίων McDonald’s στη Ρωσία, ανήκουν πλέον, σε νέο ιδιοκτήτη και ονομάζονται Vkusno & tochka δηλαδή, «γευστικό και τίποτε άλλο».

Ο Αλεξάντερ Γκoβόρ, ένας Ρώσος επιχειρηματίας, αγόρασε τα καταστήματα McDonald’s στη Ρωσία, λίγο αφότου ο γίγαντας των burger ανακοίνωσε πως διακόπτει τη δραστηριότητά του στη συγκεκριμένη χώρα, εξαιτίας της Ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Το βιαστικό rebranding ωστόσο της εταιρείας, μαρτυρά πως στόχος του νέου ιδιοκτήτη ήταν να δημιουργήσει μία αλυσίδα φαστ φουντ η οποία θα έμοιαζε αρκετά με τα McDonald’s ικανοποιώντας την επιθυμία των πελατών, χωρίς ωστόσο, να παραβιάζει το εμπορικό σήμα της αμερικανικής εταιρείας.

«Δεν έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε συγκεκριμένα χρώματα, λογότυπα και γενικότερα οτιδήποτε παραπέμπει στα McDonald’s», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γκοβόρ σύμφωνα με πληροφορίες από το BusinessInsider. Ο Όλεγκ Παρόεβ, διευθύνων σύμβουλος της Vkusno & tochka, αποκάλυψε πως οι εσωτερικοί χώροι του εστιατορίου θα παραμείνουν ίδιοι, όμως, οτιδήποτε σχετίζεται με το brand McDonald’s θα … εξαφανιστεί.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, πολλά από τα προϊόντα που πουλάει η νέα αλυσίδα εστιατορίων είναι τα ίδια με τα αντίστοιχα των McDonald’s. Το μόνο που έχει προς το παρόν, αλλάξει είναι οι συσκευασίες των προϊόντων. Στο μεταξύ, το παλιό λογότυπο της McDonald’s στις συσκευασίες της κέτσαπ καλύφθηκε πρόχειρα με … μαύρο μαρκαδόρο. Σημειώνεται πως η αλυσίδα προμηθεύεται το 98% των πρώτων υλών της από τη Ρωσία. Σύμφωνα με τον Αλεξάντερ Μερκούλοφ, τα μπιφτέκια της Vkusno & tochka περιέχουν τα ίδια συστατικά και παρασκευάζονται με τον ίδιο τρόπο και την ίδια συνταγή της McDonald’s.

Διαβάστε ακόμα:

Kοινωνικός τουρισμός: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα – Ποιοι οι δικαιούχοι για φθηνές διακοπές

Νέα NPEs «βλέπουν» οι servicers – Πανδημία, πληθωρισμός & ενεργειακή κρίση απειλούν τους δανειολήπτες

Εθισμένος στην αποτυχία: Από τη «φούσκα» του dotcom στη μεγάλη «χασούρα» του Bitcoin

Exit mobile version