search icon

Διεθνή

«Mea culpa» του Ζούκερμπεργκ για την αλλαγή στις συνήθειες των χρηστών των social media

Ο CEO της Meta τόνισε πως υποτίμησε το ΤikTok και δεν προέβλεψε σωστά τη μεταβολή της δραστηριότητας και των προτιμήσεων των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ο CEO της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ τόνισε πως απέτυχε να προβλέψει τη νέα μόδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης η οποία ξεκίνησε από την ανταγωνιστή TikTok. Σύμφωνα με δηλώσεις κατά τη διάρκεια συνέντευξής του προς τον αναλυτή Μπεν Τόμσον, ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε πως «δεν κατάφερα να προβλέψω τον τρόπο με τον οποίο άλλαξε η διάδραση των χρηστών με το νέο ψηφιακό περιεχόμενο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες συνεχώς αυξάνουν τη χρήση των πλατφόρμων αυτών για να ανακαλύψουν νέο, ενδιαφέρον περιεχόμενο, σε αντίθεση με την προηγούμενη συνήθεια της διαμοίρασης του περιεχομένου τους μεταξύ των φίλων και γνωστών τους».

Αν και οι χρήστες συνεχίζουν, εν μέρει, να παρακολουθούν το περιεχόμενο που αναρτούν φίλοι και γνωστοί «η χρήση των social media βασίζεται πια στην προσωπική ροή περιεχομένου του καθενός, την οποία μετά μπορεί να μοιραστεί με τους φίλους του. Γι αυτόν το λόγο, η δημιουργία περιεχομένου από συγκεκριμένα άτομα είναι ήσσονος σημασίας, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει η ποιότητα του περιεχομένου αυτή καθαυτή», τόνισε ο δισεκατομμυριούχος.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η επιτυχία του TikTok οφείλεται κυρίως στον αλγόριθμό του, ο οποίος συνιστά βίντεο βάσει του ιστορικού παρακολούθησης και των ενδιαφερόντων των χρηστών. Η ραγδαία ανάπτυξη του TikTok αποτελεί άμεση απειλή για τη βιωσιμότητα της Meta η οποία βλέπει τους αριθμούς των χρηστών του Facebook να μειώνονται, παράλληλα με τη φετινή μείωση της αξίας κεφαλαιοποίησης της εταιρείας κατά 56%.

Ο Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε το TikTok ως «εξαιρετικά αποτελεσματικό ανταγωνιστή», ενώ τόνισε πως «η Meta καθυστέρησε αφού η προσωπική μου άποψη όσον αφορά τα social media δε συνάδει με αυτή του TikTok. Μου φαινόταν σαν μία νέα, μικρότερης διάρκειας μορφή του YouTube. Έκανα λάθος».

Ο CEO της Meta, σύμφωνα με το CNBC,  τόνισε πως η εταιρεία του θα πρέπει να δημιουργήσει τεχνητή νοημοσύνη η οποία θα καταφέρει να προτείνει ενδιαφέρον περιεχόμενο στους χρήστες πέραν των βίντεο, όπως φωτογραφίες και βιβλία.

Σημειωτέον πως η Meta λανσάρισε πρόσφατα τα νέα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας Quest Pro με τιμή $1.500.

Διαβάστε επίσης

Καθαρά κέρδη $3 δισ. για την Goldman Sachs στο τρίμηνο

Οικογένεια Αγγελόπουλου: Από τον διπλό «εμφύλιο» στις λίστες των πλειστηριασμών (pics)

«Βράζει» η αγορά γάλακτος – Ισχυρές πιέσεις για ΔΕΛΤΑ, ΦΑΓΕ, ΚΡΙ ΚΡΙ

Exit mobile version