Διεθνή

Μορίς Λέβι: O γκουρού της διαφήμισης περιγράφει πώς αλλάζουν τα δεδομένα οι νέοι κανόνες των Apple, Google

  • newsroom


Ο πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής του κόσμου ανέφερε πως οι αλλαγές στο λογισμικό των Apple iOS smartphones και στον περιηγητή της Google, Chrome, οδηγούν σε ολική αναδιαμόρφωση της προσέγγισης του τρόπου διαφημίσεων. 

Oι νέοι κανόνες ιδιωτικότητας από την Apple και τη Google οδηγούν τις διαφημιστικές σε αναθεώρηση των δεδομένων τους, σύμφωνα με τον Μορίς Λέβι της Publicis Groupe. 

Ο πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής του κόσμου ανέφερε πως οι αλλαγές στο λογισμικό των Apple iOS smartphones και στον περιηγητή της Google, Chrome, οδηγούν σε ολική αναδιαμόρφωση της προσέγγισης του τρόπου διαφημίσεων. 

«Δεν πρόκειται για ξεκάθαρη νίκη των κλασσικών διαφημιστικών εταιρειών», σύμφωνα με δήλωση του Λέβι στο CNBC τη Δευτέρα. 

«Η ιδιωτικότητα είναι πολύ σημαντική. Πιστεύω πως το γεγονός πως όλες αυτές οι πλατφόρμες αρχίζουν να παίρνουν μέτρα προστασίας των καταναλωτών είναι εξαιρετικά σημαντικό, αλλά οδηγεί σε αναπροσέγγιση του τομέα μας».

Η Apple ξεκίνησε να επιβάλλει την προβολή και συμφωνία όρων πριν τη συλλογή πληροφοριών. Η εταιρεία είχε ήδη απαγορεύσει τη χρήση third-party cookies στα οποία βασίζονται πολλές διαφημιστικές. Την κίνησή της ακολουθεί και η Google η οποία θα απαγορεύσει το ίδιο στον περιηγητή της Chrome, ενώ ψάχνει για κάτι το διαφορετικό.

H νέα πραγματικότητα έχει οδηγήσει σε διαξιφισμούς στον τομέα της τεχνολογίας, ιδιαίτερα μεταξύ των Facebook και Apple. Το Facebook θα είναι μία από τις εταιρείες η οποία θα επηρεαστεί περισσότερο από τις αλλαγές στα iOS της Apple και έχει προσπαθήσει να λανσάρει νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και να επεκταθεί στο online shopping.

Ο Λέβι ανέφερε πως η εξαγορά της Publicis του κολοσσού δεδομένων Epsilon για $4,4 δισ θα την προστατεύσει από τυχόν παράπλευρες απώλειες των αλλαγών. 

Φορολογία

Οι Apple, Google και άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί βρίσκονται πια στο επίκεντρο των προσπαθειών των ρυθμιστών σε ό,τι αφορά τη φορολόγησή τους. Για πρώτη φορά στα χρονικά, το γκρουπ των G7 αποφάσισαν για μίνιμου παγκόσμιας επιχειρηματικής φορολόγησης της τάξεως του 15%, προσπαθώντας να καταπολεμήσουν τη φοροαποφυγή των εταιρειών όπως Google, Apple, Facebook και Amazon

Για τον Λέβι, η απόφαση αυτή είναι πολύ καλή, ενώ υποστήριξε πως πιστεύει πως το γκρουπ των G20 θα δεχτεί κι αυτό την πρόταση των G7. Ο ίδιος επεσήμανε πως «αυτές οι πλατφόρμες οι οποίες αξίζουν πολλές φορές τρισεκατομμύρια, πρέπει να πληρώνουν φόρους στις χώρες στις οποίες επιχειρούν».

Διαβάστε ακόμα:

Amundi: Έρχεται «ρυθμιστική καταιγίδα» για τα κρυπτονομίσματα

Οι Ισραηλινοί που θέλουν να κάνουν την Ομόνοια talk of the town (pics)

Ακίνητα: Η «ηλεκτρονική ταυτότητα» που μπλοκάρει τις μεταβιβάσεις και η… λύση!