Ακόμη και ο Μπιλ Γκέιτς, όταν ήταν παιδί πίστευε ότι το σχολείο ήταν βαρετό. Ούτε όμως, κατά τη διάρκεια του γυμνασίου, ο διάσημος δισεκατομμυριούχος δεν θεωρούσε τη μάθηση «ενδιαφέρουσα», αποκαλύφθηκε πρόσφατα στο podcast «Unconfuse Me», σε ένα επεισόδιο στο οποίο συμμετείχε ο διευθύνων σύμβουλος της Ακαδημίας Khan, Σαλ Καν.

«Στην αρχή στα μαθηματικά, ήμουν κάπως τεμπέλης», παραδέχτηκε ο 67χρονος Γκέιτς. «Και ένας δάσκαλος μου, με είχε ρωτήσει, «πώς γίνεται να είσαι τόσο τεμπέλης»; Θα μπορούσες να είσαι πολύ καλός σε αυτό το μάθημα». Τότε του είχα απαντήσει, «ναι αλλά δεν κάνουμε τίποτα ενδιαφέρον». Αυτό μπορεί να ήταν μια δικαιολογία, πρόσθεσε: «Πιστεύω πως, όση λιγότερη προσπάθεια καταβάλλει κανείς, τόσο πιο ψύχραιμος είναι».

Σημειώνεται σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το CNBC πως περίπου το 75% των εφήβων αναφέρει ότι αισθάνεται πλήξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, προσθέτοντας ότι το άγχος και η κούραση συμβάλλουν επίσης, στην υιοθέτηση αρνητικής άποψης αναφορικά με την εκπαίδευση, σύμφωνα με μια μελέτη του Yale του 2020.

«Αποφύγετε τις μεγάλες διαλέξεις, οι οποίες είναι μια πολύ παθητική δραστηριότητα στην τάξη, και επιλέξτε δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχουν ενεργά και οι μαθητές», έγραψε ο καθηγητής του πανεπιστημίου Μπράιαντ Μάικλ Ρομπέρτο ​​σε μια ανάρτηση ιστολογίου του Harvard Business School το 2021 προσθέτοντας ότι η ενσωμάτωση σύντομων βίντεο, εφαρμογών δημοσκοπήσεων, ομαδικής εργασίας και κοινής χρήσης είναι εξαιρετικοί τρόποι για να κρατήσετε την προσοχή των μαθητών.

Ο Γκέιτς συνέχισε να αναπτύσσει τις δεξιότητές του στα μαθηματικά και την κωδικοποίηση στο γυμνάσιο, προτού εγκαταλείψει το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ για να συνιδρύσει τη Microsoft το 1975. Αυτή την περίοδο, τεράστιο μέρος των προσπαθειών του για φιλανθρωπία περιστρέφεται γύρω από την πρόσβαση στην εκπαίδευση και την ποιότητα της σχολικής εκπαίδευσης, τόσο στο ΗΠΑ και παγκοσμίως.

Όμως, ο δάσκαλος εντόπισε δυνατότητες και βρήκε την ευκαιρία να ενθαρρύνει τον Γκέιτς να καταβάλει κάποια προσπάθεια στην εκπαίδευσή του. «Μου έδινε βιβλία να διαβάσω και θα με βοηθούσε πραγματικά», είπε ο Γκέιτς. «Είχε τεράστια διαφορά το γεγονός ότι σκέφτηκε ότι χάνω τον χρόνο μου και ασχολήθηκε πραγματικά, μαζί μου. Άλλαξε ολόκληρη την άποψή μου για την εκπαίδευση».

Στο εγγύς μέλλον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι σε θέση να βοηθήσει τους μαθητές να ανακτήσουν το ενδιαφέρον τους για τα μαθήματα και το σχολείο, με τον ίδιο τρόπο που έκανε ο δάσκαλος του Γκέιτς, αναφέρει. «Πιστεύω ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σαν ένας σπουδαίος δάσκαλος γυμνασίου που θα σας ενθαρρύνει να μάθετε περισσότερα» καταλήγει ο Γκέιτς.

Διαβάστε ακόμη

Δικαιώνονται όλο και περισσότεροι που αμφισβητούν άδικους φόρους

Πριγκόζιν: Ο πωλητής χοτ ντογκ που ανέβηκε στην κορυφή της πολεμικής μηχανής του Πούτιν αλλά… προσγειώθηκε απότομα

Ένοπλος άνοιξε πυρ σε μπαρ στην Καλιφόρνια – Τουλάχιστον 4 νεκροί

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ