Η Royal Bank of Scotland εξέφρασε τη λύπη της για σειρά διακοπών που έπληξαν τις υπηρεσίες της ηλεκτρονικής και της mobile τραπεζικής της, που αποτελεί το τελευταίο κρούσμα μετά από ανάλογα περιστατικά σε άλλες βρετανικές τράπεζες, που δέχονται επικρίσεις από πελάτες, αλλά και το ΥΠΟΙΚ.

Τώρα, RBS και Barclays καλούνται από την αρμόδια επιτροπή του βρετανικού ΥΠΟΙΚ να δώσουν εξηγήσεις για το τι προκάλεσε αυτά τα προβλήματα.

Οι διακοπές στα συστήματα συμβαίνουν την ώρα που οι βρετανικές τράπεζες καλούν τους πελάτες τους να στραφούν σε τέτοιου είδους υπηρεσίες, καθώς επιδιώκουν τη μείωση των κοστών μέσω περικοπών στα καταστήματά τους. Πάντως, ρυθμιστικές αρχές και πολιτικοί αυξάνουν τους ελέγχους για την ασφάλεια του κυβερνοχώρου σε ό,τι έχει να κάνει με τις τραπεζικές δραστηριότητες.

Όπως ανέφερε μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο CEO της RBS, Ross McEwan, η διακοπή λειτουργίας μπορεί να σχετίζεται με τις συνήθεις αλλαγές και αναβαθμίσεις στην τεχνολογία των συστημάτων της τράπεζας, ωστόσο η αιτία δεν είναι ακόμα σαφής.

Η τράπεζα ζήτησε δημόσια συγγνώμη μέσω Twitter αναφέροντας ότι η τηλεφωνική τραπεζική και τα ΑΤΜ λειτουργούν κανονικά.