Έσοδα και κέρδη χειρότερα των αναμενόμενων παρουσίασε το Twitter το γ’ τρίμηνο, γεγονός το οποίο η εταιρεία αποδίδει σε προβλήματα διαφήμισης καθώς και στην ασυνήθιστα χαμηλή ζήτηση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με αποτέλεσμα η μετοχή της να πέφτει κατά περίπου 15%.

Οι μετοχές της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης μειώθηκαν στα 33 δολάρια στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Τα έσοδα του Twitter αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας στα 824 εκατομμύρια δολάρια, απέχοντας κατά πολύ από τις προσδοκίες της Wall Street που προέβλεπε έσοδα ύψους 874 εκατομμυρίων δολαρίων, βάσει των δεδομένων IBES της Refinitiv. Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις ήταν 702 εκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 8% σε ετήσια βάση.

Τα καθαρά έσοδα του τρίτου τριμήνου ανήλθαν σε 37 εκατομμύρια δολάρια ή 0,05 δολάρια ανά μετοχή. Την ίδια περίοδο πέρυσι, η επιχείρηση ανέφερε καθαρά κέρδη 789 εκατομμύρια δολάρια.

Το Twitter είχε προβλέψει ότι η αύξηση των εσόδων του γ’ τριμήνου θα ήταν μειωμένη σε σχέση με τα πρώτα δύο τρίμηνα, εν μέρει λόγω του τερματισμού ορισμένων παλαιότερων μορφών διαφήμισης. Παρουσιάστηκαν επίσης απροσδόκητα προβλήματα, όπως σφάλματα που επηρέασαν την ικανότητά της να στοχεύει σε διαφημίσεις και να μοιράζεται δεδομένα με διαφημιστικούς συνεργάτες όπως και λόγω των λιγότερων σημαντικών γεγονότων σε σχέση με το προηγούμενο καλοκαίρι.

Για το τέταρτο τρίμηνο, το Twitter αναμένει ότι τα συνολικά έσοδα θα κυμανθούν μεταξύ 940 εκατομμυρίων και 1,01 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Wall Street εκτιμά τα κέρδη κατά μέσο όρο στα 1,06 δισ. δολάρια.