Είναι γνωστό στις ΗΠΑ πως πολλοί καταναλωτές επισκέπτονται τα Walmart Supercenters προκειμένου να προμηθευτούν πατατάκια με 1 δολάριο ή φτηνό γάλα σε συσκευασία περίπου 4 λίτρων. Ωστόσο ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο θα προσπαθήσει τώρα να τους πουλήσει άνετες περιστρεφόμενες καρέκλες έναντι περίπου 300 δολαρίων και παντελόνια τζιν Wrangler με 50 δολάρια έκαστο.

Χρησιμοποιώντας είδη παντοπωλείου χαμηλού κόστους και χαμηλού περιθωρίου κέρδους ως «κράχτη», η Walmart αποφάσισε να προσθέσει περισσότερες από δώδεκα νέες σειρές ακριβότερων και πιο κερδοφόρων εμπορευμάτων, ανάμεσά τους και μια σειρά από συνεργασίες με διασημότητες όπως οι ηθοποιοί Drew Barrymore και η Sofia Vergara.

Η Walmart το παιχνίδι της με κυριαρχία

Η εταιρεία θέλει να αλλάξει την εικόνα της από μια εκπτωτική αλυσίδα λιανικού εμπορίου σε έναν προορισμό όπου οι πελάτες μπορούν επίσης να αγοράσουν μοντέρνα οικιακά είδη και ρούχα, όπως επισημαίνει το Reuters.

T-shirts από τη Reebok, αξεσουάρ από τη Justice και ανδρικά πουκάμισα από την Chaps είναι από τα εθνικά brand που αναδεικνύει η Walmart στα ανακαινισμένα «Καταστήματα του Μέλλοντος». Η τιμή των περισσότερων προϊόντων κυμαίνεται μεταξύ 15 και 50 δολαρίων, αποκάλυψε η Denise Incandela, αντιπρόεδρος ενδυμάτων και ιδιωτικών εμπορικών σημάτων, σε συνέδριο με επενδυτές στις 6 Ιουνίου.

Η Walmart διέθετε στα καταστήματά της ως επί το πλείστον τη δική της μάρκα ρούχων: βασικά μπλουζάκια George, σορτς και παντελόνια, με τιμή κοντά ή και λιγότερα από 15 δολάρια. Ωστόσο, η Denise Incandela, πρώην στέλεχος των Saks και Ralph Lauren, είπε ότι η έρευνα της Walmart έδειξε πως το 80% των πελατών της αγόραζε ρούχα σε υψηλότερες τιμές από αλλού. Όπως εξήγησε στους επενδυτές της Walmart, η στρατηγική της είναι να «εκδημοκρατίσει τη μόδα» ή να μετατρέψει τους πελάτες της εταιρείας που εστιάζουν πρωτίστως στις τιμές σε πελάτες που θα επιζητούν το στυλ.

«Καταστήματα του μέλλοντος»

Στο πλαίσιο του πρότζεκτ της τα «Καταστήματα του Μέλλοντος», η Walmart ανακαινίζει 700 καταστήματα ως μέρος ενός σχεδίου κεφαλαιουχικών δαπανών-ρεκόρ. Μέχρι το τέλος του έτους θα τοποθετήσει τα νέα ρούχα και τα είδη διακόσμησης σπιτιού σε πιο κομψές εκθέσεις στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις.

Η στρατηγική συνεργασίας διασημοτήτων της Walmart, περιλαμβάνει γυναικεία ρούχα σχεδιασμένα από τον Brandon Maxwell του Bravo show “Project Runway” και προϊόντα οργάνωσης σπιτιού που αναπτύχθηκαν από την Clea Shearer και την Joanna Teplin από τη σειρά “The Home Edit” στο Netflix.

Κοντά στην πρόσοψη ενός ανακαινισμένου καταστήματος, η Walmart τοποθέτησε μια φριτέζα αέρα Beautiful 79 δολαρίων από την Drew Barrymore. Κοντά βρισκόταν και μια έκθεση με γυναικεία Sofia Jeans τζιν παντελονιών 27,50 δολαρίων, μετά από τη συνεργασία της με τη Vergara, μαζί με σορτς και πουλόβερ Reebok.

Η προηγούμενη προσπάθεια της Walmart να αξιοποιήσει τη μόδα γνώρισε αποτυχία. Το 2017 αμφισβήτησε τον διαδικτυακό λιανοπωλητή Amazon.com εξαγοράζοντας τις επώνυμες μάρκες Bonobos, ModCloth και Moosejaw, τις οποίες ωστόσο πούλησε λίγα χρόνια αργότερα σε τιμές πώλησης σε ορισμένες περιπτώσεις. Το 2005, η μάρκα μόδας Metro 7 της Walmart αποσύρθηκε και λίγο αργότερα οι σειρές σχεδιαστών όπως Max Azria και Norma Kamali δεν κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Διαβάστε ακόμη

Παύλος Κασκαρέλης: Υψηλές «πτήσεις» για την Υδρόγειο Ασφαλιστική που «σβήνει» 50 κεράκια (infographic)

Ξεκίνησε η υποβολή φορολογικών δηλώσεων για τα αναδρομικά του 2021

Ενέργεια: Σε τροχιά ανόδου οι τιμές σε ρεύμα και φυσικό αέριο (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ