search icon

Εργασιακά

Δράσεις για προσλήψεις στον τουρισμό την ερχόμενη εβδομάδα

«Σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού όσο και με τον ΣΕΤΕ μέσω της δημόσιας υπηρεσίας απασχόλησης θα καταβάλλουμε συγκεκριμένες προσπάθειες και θα υπάρξουν ανακοινώσεις την επομένη εβδομάδα» είπε ο Κωστής Χατζηδάκης

Στις τιμές του ρεύματος θα υπάρξει σίγουρα αποκλιμάκωση, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, τόνισε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, ενώ διεμήνυσε ότι έρχονται ποινές και δημοσιοποίηση ονομάτων για όσους αισχροκερδούν σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Για τις παρεμβάσεις που θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός το απόγευμα ο υπουργός Εργασίας εξήγησε ότι πέραν των μέτρων που μέχρι τώρα έχουν προχωρήσει με επιδοτήσεις από το Ταμείο Ρύπων και επιδοτήσεις κατευθείαν από τη ΔΕΗ, θα υπάρξει ευρύτερη παρέμβαση σε κρατικό επίπεδο για να απαλυνθούν οι συνέπειες της αύξησης των τιμολογίων.

Ο υπουργός αναγνώρισε ότι  «η προσπάθεια έχει εξ αντικειμένου δυσκολίες, γι αυτό η κυβέρνηση είχε επιδιώξει να ληφθούν μέτρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, πρώτον γιατί είναι μεγαλύτερης εμβέλειας η παρέμβαση και μπορεί να επηρεαστούν και οι αγορές με τα μέτρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και δεύτερον  γιατί θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ευρωπαϊκοί πόροι πχ. από τα χρήματα των δανείων του Ταμείου Ανάκαμψης που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα. «Περιμέναμε δραστική παρέμβαση από την ΕΕ, η ΕΕ δεν κινήθηκε με τις ταχύτητες και την αποτελεσματικότητα που όλοι θα ευχόμασταν, και γι’ αυτό θα κινηθούμε σε εθνικό επίπεδο» τόνισε.

Ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε ότι  θα ήταν «προτιμότερο να πάρουμε χρήματα από τις Βρυξέλλες παρά να παίρνουμε από τον κρατικό προϋπολογισμό». «Όσο λάθος είναι να υποτιμά κανείς το πρόβλημα, γιατί είναι τσουχτερά τα τιμολόγια, και υπάρχει αντίδραση φυσικά από τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, άλλο τόσο είναι να παρουσιάζονται διάφοροι μάγοι και ταχυδακτυλουργοί και να λένε ότι σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Πορτογαλία, παντού στην Ευρώπη, εκείνοι εδώ στην Ελλάδα έχουν μαγικές λύσεις να εξαφανίσουν το πρόβλημα με ένα σφουγγάρι» τόνισε.

Εντατικοί έλεγχοι στην αγορά

Όσον αφορά τις τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες δήλωσε ότι επίσης αναμένει σχετική αποκλιμάκωση. Εάν δεν συμβεί, διαβεβαίωσε, η κυβέρνηση έχει συγκεκριμένα όπλα. «Πρόσφατα πέρασε νομοθετική ρύθμιση για να μπορούν να κατονομάζονται οι επιχειρήσεις που αισχροκερδούν, κι όχι μόνο να επιβάλλονται πρόστιμα, είναι αυτό που λέγεται στα αγγλικά ‘name and shame’. Αυτή η μέθοδος προφανώς θα ακολουθηθεί, και πρέπει να ακολουθηθεί. Η κυβέρνηση έχει τους μηχανισμούς να παρακολουθεί να κάνει συγκρίσεις να επιβάλλει ποινές και να δημοσιοποιήσει ονόματα. Θα κατονομάζονται αυτοί που κάνουν μαγκιές, έχει ψηφιστεί αυτό».

Δράσεις για προσλήψεις στον τουρισμό την επόμενη εβδομάδα

«Πέρυσι υπήρξε επέκταση της κλαδικής σύμβασης στον τουρισμό/επισιτισμό παρά τις διαμαρτυρίες της εργοδοτικής πλευράς. Οι έλεγχοι στον τουρισμό θα γίνουν νωρίτερα από κάθε φορά, και θα είναι εντατικοί» δεσμεύθηκε ο Κωστής Χατζηδάκης. «Εμείς σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού όσο και με τον ΣΕΤΕ μέσω της δημόσιας υπηρεσίας απασχόλησης θα καταβάλλουμε συγκεκριμένες προσπάθειες και θα υπάρξουν ανακοινώσεις την επομένη εβδομάδα, ώστε οι κενές θέσεις στον τουρισμό να καλυφθούν κατά προτεραιότητα από Έλληνες με συγκεκριμένες δράσεις της δημόσιας υπηρεσίας απασχόλησης».

Για τις τριετίες διευκρίνισε ότι ισχύουν, και είναι το ακριβώς ίδιο καθεστώς που ίσχυε επί ΣΥΡΙΖΑ. «Τον τελευταίο χρόνο ο ΣΕΠΕ (επιθεώρηση εργασίας) έχει ενισχυθεί με πάνω από 100 στελέχη, τον κάνουμε ανεξάρτητη διοικητική αρχή ώστε να μην υπάρχουν κατηγορίες για παρεμβάσεις υπουργών γενικών γραμματέων να υπάρχει θεσμική θωράκιση όπως έγινε με τον ΑΔΕΕ. Αυτό σε συνδυασμό με την ψηφιακή κάρτα εργασίας που την εισάγουμε ξεκινώντας από τα σουπερμάρκετ και από τις τράπεζες από 1ης Ιουλίου είναι μια βασική προστασία των εργαζομένων σε σχέση με το ωράριο και τις υπερωρίες» δήλωσε ο υπουργός Εργασίας.

 

 

Διαβάστε ακόμη:

Πλακιωτάκης: Κίνητρα για ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας με μηχανισμό χρηματοδότησης

Φυσικό αέριο: «Φλέβα χρυσού» η κρίση για τα αμερικανικά διυλιστήρια

Exit mobile version