«Nέες εποχές, νέοι ήρωες». Αυτό το κεντρικό σύνθημα στην εντυπωσιακή εκδήλωση της CUPRA στη Βαρκελώνη είναι ίσως ό,τι πιο ταιριαστό θα μπορούσε να ειπωθεί για την ισπανική εταιρία.

Σε μια εποχή κρίσεων, ανασφάλειας και γενικής αναδιάρθρωσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίες, χρειάζονται κάποιοι νέοι «ήρωες» για να δώσουν το στίγμα της εποχής και να φέρουν έναν φρέσκο αέρα αισιοδοξίας. Και αυτόν τον ρόλο δείχνει έτοιμοι να αναλάβει να τον παίξει η CUPRA.

Mια CUPRA που ξεκίνησε δειλά πριν τέσσερα μόλις χρόνια, σαν «μια τρελή ιδέα» όπως λέει ο CEO της Wayne Griffiths και με όλες τις προβλέψεις εναντίον της.

Πολύ δε περισσότερο αν υπολογίσουμε ότι το πρότζεκτ το συνόδεψαν από τα γεννοφάσκια του η μία κρίση μετά την άλλη, σύμφωνα με το newsauto.

Και όμως, η CUPRA όχι μόνο πήρε το ρίσκο, αλλά στάθηκε γερά στα πόδια της. Και πλέον στο 2022 καταφέρνει να αποτελεί ό,τι πιο hot έχει να παρουσιάσει το γκρουπ Volkswagen αλλά και το σύνολο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μετά τα πρώτα δειλά και μάλλον μπερδεμένα βήματα με τα σπορ μοντέλα της SEAT, η CUPRA απέκτησε με γοργούς ρυθμούς την δική της ταυτότητα, επενδύοντας σε νέους ανθρώπους και φρέσκιες ιδέες που βγάζουν μία απίστευτη εταιρική «υγεία» και ένα διαβολεμένο σχεδιαστικό κέφι.

Δείγματα γραφής λίγα προς το παρόν αλλά εξαιρετικά.

Με το best seller Formentor να είναι το πρώτο αυτόνομο βήμα απεξάρτησης από τη «μαμά» SEAT (εξαιρετικό είτε με τους 150 είτε με τους 390 ίππους του τρελαμένου πεντακύλινδρου της Audi) και το πιο πρόσφατο Born να δείχνει τον δρόμο για το πώς ένα καθημερινό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να έχει τη σπορ σπίθα που πάντα χαρακτήριζε τη μάρκα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto