Η επιτυχία μιας μικρής επιχείρησης σήμερα δεν χτίζεται απαραίτητα με παραδοσιακούς τρόπους. «Βάζεις όμορφους, κοινωνικά ενεργούς και επιδραστικούς νέους στο εστιατόριό σου», λέει ο Κρεγκ Χάτσον, διευθυντής του Jack & Charlie’s No. 118, ενός δημοφιλούς μαγαζιού στη Νέα Υόρκη.

Γι’ αυτό και κάθε μήνα προσφέρει 30 με 40 δωρεάν γεύματα σε μοντέλα και influencers, αξιοποιώντας την πλατφόρμα Neon Coat. Οι καλεσμένοι του απολαμβάνουν φαγητό και ποτό χωρίς κόστος, αρκεί να ανεβάζουν περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που να δείχνει την εμπειρία τους στο εστιατόριο.

Ακόμη και όταν τα τραπέζια είναι δυσεύρετα για τον μέσο πελάτη, οι χρήστες της εφαρμογής έχουν προτεραιότητα – και τρώνε δωρεάν.

Η ιδέα της Neon Coat ανήκει στη Λαρίσα Ντρέκονια, πρώην μοντέλο και ηθοποιό. Μεγαλωμένη σε μια μικρή σλοβενική πόλη, μετακόμισε έφηβη στη Νέα Υόρκη για να κυνηγήσει το όνειρο της μόδας. Παρά το ότι κέρδιζε έως και 10.000 δολάρια την ημέρα, το πρακτορείο της της έδινε μόνο 300 δολάρια την εβδομάδα για τα καθημερινά έξοδα, με αποτέλεσμα να εξαρτάται πλήρως από ατζέντηδες για οτιδήποτε – από φαγητό μέχρι κομμωτήριο.

Η επιθυμία για ανεξαρτησία την ώθησε να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που παρακάμπτει τους μεσάζοντες, δίνοντας δύναμη στα ίδια τα μοντέλα και στους influencers να διαχειρίζονται την προβολή και την κοινωνική τους ζωή.

Το Neon Coat ιδρύθηκε το 2017 με συνιδρυτές τον Νταν Μπέργκερ και τον Νόα Σίγκελ. Σήμερα, λειτουργεί σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Μαϊάμι και Λονδίνο. Μέχρι στιγμής, πάνω από 12.500 χρήστες το έχουν χρησιμοποιήσει, ενώ 1.500 επιχειρήσεις έχουν καταχωρίσει τις υπηρεσίες τους στην εφαρμογή.

Η πλατφόρμα έχει οδηγήσει στη δημιουργία πάνω από 350.000 αναρτήσεων στα social media, αποτελώντας ένα εργαλείο χαμηλού κόστους και υψηλής απήχησης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Οι όροι συμμετοχής όμως είναι αυστηροί. Τα μοντέλα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 1.000 followers και αποδεδειγμένο επαγγελματικό προφίλ. Οι influencers πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 5.000 followers σε Instagram ή TikTok και σημαντικά ποσοστά engagement.

Η Λόρεν Καρβόσκι, δημιουργός ταξιδιωτικού περιεχομένου, περνάει ολόκληρες μέρες αξιοποιώντας προσφορές της Neon Coat: χυμοί στο Mangia, fitness στο Barry’s, φρύδια στο Nampa, και κρασί στο Paros. Όλα δωρεάν, εκτός από τα φιλοδωρήματα. Υπολογίζει ότι εξοικονόμησε περίπου 200 δολάρια μέσα σε μία μόνο μέρα.

Το σημαντικότερο, όπως λέει, είναι ότι μέσα από τις αναρτήσεις της σε πολυτελή σημεία, κερδίζει αξιοπιστία και προσελκύει συνεργασίες με άλλα brands.

Η Neon Coat δεν σταματά στο φαγητό ή την ομορφιά. Παρέχει στους χρήστες της πρόσβαση σε νομικές συμβουλές, εκπτωτικές υπηρεσίες και επαγγελματική καθοδήγηση. Από χτένισμα των 30 δολαρίων αντί για 85, μέχρι πορσελάνινες όψεις δοντιών με έκπτωση 5.000 δολαρίων.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή – συνήθως κάτω από 1.000 δολάρια – και απολαμβάνουν συνεχή προβολή μέσα από στοχευμένο περιεχόμενο.

Σε μια εποχή που τα social media καθορίζουν τις τάσεις και τις αγοραστικές επιλογές, η Neon Coat αποτελεί ένα νέο μοντέλο συνεργασίας. Και αποδεικνύει ότι η επιτυχία δεν έρχεται μόνο με κεφάλαιο, αλλά με στρατηγική, δημιουργικότητα και μια ισχυρή κοινότητα online επιρροής.

Διαβάστε ακόμη 

Η κόντρα ΗΠΑ-Ινδίας με το βλέμμα στη Μόσχα – Γιατί το ρωσικό πετρέλαιο βρίσκεται στο επίκεντρο

J.P. Morgan: Ελκυστική επενδυτική ευκαιρία η Ελλάδα – H Πειραιώς στο μικροσκόπιο των επενδυτών (πίνακας)

Apple: Νέα μέγα επένδυση $100 δισ. για παραγωγή στις ΗΠΑ – Η ανακοίνωση θα γίνει από τον Τραμπ 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα