Η LaFerrari ήταν η πρώτη υβριδική πρόταση της ιταλικής εταιρείας και από την παρουσίασή της έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια.

Σήμερα ανάμεσα στα τέσσερα διαφορετικά υβριδικά μοντέλα, είναι τα δύο plug in υβριδικά, η 296 GTB και η SF90 Stradale που από μόνα τους αποτελούν ένα ακόμα βήμα προόδου προς τον εξηλεκτρισμό για τη Ferrari.

Δεν απέχει πολύ και το 2025 όταν και έχει ανακοινωθεί πως θα παρουσιαστεί η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση στην γκάμα της Ferrari, κάτι που θα είναι πραγματική επανάσταση για τα δεδομένα της θρυλικής ιταλικής εταιρείας.

Πέρυσι, η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 11.155 οχήματα –αριθμός που αντιστοιχεί σε ημερήσια παραγωγή 46 αυτοκινήτων– ενώ μέχρι το 2025, η εταιρεία σκοπεύει να φτάσει το νούμερο αυτό στις 15.000 αυτοκίνητα (δηλαδή, 65 την ημέρα) και σε αυτό θα συμβάλλει αποφασιστικά η νέα γραμμή παραγωγής που θα ασχολείται αποκλειστικά με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Η Ferrari φέρεται να ερευνά το πεδίο των μπαταριών στερεάς κατάστασης, οι οποίες θα βελτιώσουν την ισχύ και την απόδοση, καθώς και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί στην κορυφή σε ότι αφορά στην απόδοση των μοντέλων της.

Διαβάστε επίσης:

Το κόστος της ευρωπαϊκής ενεργειακής κρίσης θα ξεπεράσει τα $200 δισ.

Reuters: Η Gazprom «κόβει» τις παραδόσεις στην Ευρώπη επικαλούμενη ανωτέρα βία

«Αριάδνη»: Οι προσφορές, το τίμημα και ο έλεγχος από την Morgan Stanley