business stories

Οι δυο «Millennials» που έβγαλαν 10 εκατ. πουλώντας θήκες τηλεφώνων στο Instagram

  • Μιχάλης Γιαννακίδης


Η Emily και ο μικρός της αδερφός, Mark, ξεκίνησαν μία επιχείρηση από το μηδέν και μέσα σε τρία χρόνια βρέθηκαν στη λίστα 30 under 30 του Forbes, χρησιμοποιώντας στο έπακρο τους influencers και την διαφήμιση στο Instagram

Η Emily Stallings ήταν μία 23χρονη σαν όλες τις άλλες. Δεν ήταν σίγουρη για το τι ήθελε να κάνει στην ζωή της, μα ήξερε πως η εργασία σε μία εταιρεία ιατρικού marketing δεν την ικανοποιούσε. Ήθελε κάτι πιο δημιουργικό. Ευτυχώς, ο μικρός αδερφός της, Mark, φαινόταν να έχει αυτό που λέμε επιχειρηματικό δαιμόνιο. Στα 13 του, είχε αρχίσει να πουλά τεχνολογικά εξαρτήματα στο E-bay, αφότου παρακολούθησε ένα διαδικτυακό σεμινάριο για επίδοξους επιχειρηματίες. Ως έφηβος, είχε μία δική του αποθήκη στο σπίτι τους, μόνο για την εταιρεία του, την οποία τελικά πούλησε το 2016, στα 19 του, για 250.000 δολάρια. Έναν χρόνο αργότερα, έψαχνε κάτι καινούριο και η αδερφή του ήταν όλο αυτιά.

Ο Mark είχε παρατηρήσει ένα κενό στην αγορά. Αρκετές γυναίκες αγόραζαν θήκες κινητών τηλεφώνων πολύ συχνά, ίσως και κάθε μήνα, καθώς ακολουθούν την μόδα που πλέον αλλάζει όλο και γρηγορότερα. Έτσι, σκέφτηκε την ιδέα για την Casely, μία συνδρομητική υπηρεσία για θήκες. Γνωρίζοντας πως με τις θήκες μπορεί να δημιουργεί οτιδήποτε επιθυμεί, η Emily δέχτηκε μετά χαράς να αναλάβει χρέη σχεδιαστή. Έτσι μπήκαν οι βάσεις για την εταιρεία τους, που φυσικά δεν έχει ούτε την πρωτοτυπία, ούτε την λειτουργικότητα κάποιων πραγματικά εντυπωσιακών start-ups. Όμως φαίνεται πως τα δύο αδέρφια ήξεραν καλύτερα από τους περισσότερους να χρησιμοποιούν το… Instagram.

Η Casely άρχισε σαν μία Instagram-first business, το οποίο σημαίνει πως πρώτα έφτιαξε ένα κοινό μέσω της υπηρεσίας και έπειτα κυκλοφόρησε το πρώτο της προϊόν. Όσο η Emily έφτιαχνε σχέδια, ο Mark περνούσε μέχρι και δέκα ώρες στην εφαρμογή, κλείνοντας συμφωνίες, απαντώντας σε μηνύματα και ψάχνοντας influencers. «θέλεις να είσαι ένα lifestyle ή μία προσωπικότητα, όχι ένα προϊόν» δήλωσε η Emily. Και πράγματι, από τις πρώτες αναρτήσεις της στο Instagram, ήταν ξεκάθαρο πως η Casely ήξερε το κοινό της: Millennials, στην πλειοψηφία τους γυναίκες, που έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν 25 δολάρια για μία θήκη.

Έτσι, σιγουρεύτηκαν πως το όνομα της Casely, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θα έφτανε μπροστά τους, γιατί αυτή είναι η μαγεία της διαδικτυακής διαφήμισης. Εδώ μπαίνουν στην μέση οι περιβόητοι influencers, όχι όμως αυτοί που νομίζετε. Τα δύο αδέρφια, όπως και αρκετοί άλλοι επιχειρηματίες, είχαν μάθει πώς το να παλεύεις για την διαφήμιση των κορυφαίων influencers, με εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους, απλώς δεν αξίζει: Είναι περιζήτητοι, προφανώς ζητούν πολλά χρήματα και συνήθως προωθούν  μια πληθώρα εταιρειών στο κοινό τους σε καθημερινή βάση.

Αντίθετα, η Casely χρησιμοποίησε στο έπακρον τους micro-influencers, δηλαδή χρήστες με λιγότερους από 15.000 followers, οι οποίοι σπανίως απαιτούν πληρωμή. Από την στιγμή που δεν είναι full-time influencers, μπορούν να παράγουν πολύ καλύτερες διαφημίσεις, οι οποίες φαίνονται πιο πειστικές και αληθινές. Παράλληλα, παρότι η Casely τους ανταμείβει με προϊόντα της αντί για μετρητά, έχει την δυνατότητα αγοράσει από εκείνους τα δικαιώματα για κάποια φωτογραφία τους, η οποία μπορεί έπειτα να χρησιμοποιηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Παρότι δεν καλύπτονται όσο τα αντικείμενα που αποθανατίζουν, εξίσου σημαντικοί είναι και οι φωτογράφοι, γιατί παίζουν δύο ρόλους στην διαδικασία του μάρκετινγκ. Όχι μόνο δημιουργούν την ίδια την διαφήμιση, αλλά λειτουργούν ως μεσάζοντες με τις εταιρείες, καθώς γνωρίζουν δεκάδες influencers.  Συνήθως, η Casely προσλαμβάνει έναν φωτογράφο για μία δοκιμαστική φωτογράφιση και ανάλογα με το αποτέλεσμα, αποφασίζει αν θα του προσφέρει συμβόλαιο, που συνήθως διαρκεί για τρεις με τέσσερις μήνες. Φυσικά, η πληρωμή δεν εξαρτάται από την ποιότητα του τελικού προϊόντος, αλλά από το πόσους ακολούθους έχει ο φωτογράφος στο Instagram.

Κάπως έτσι, η Casely έγινε μια εταιρεία με πωλήσεις που βρίσκονται στα δεκάδες εκατομμύρια. Τελικά, το μοντέλο της συνδρομητικής υπηρεσίας δεν πέτυχε και πλέον το 98% των εσόδων της έρχονται από μεμονωμένες πωλήσεις. Μα προφανώς η επιχείρηση τα πηγαίνει μια χαρά. Το 2019, μέτρησε 10 εκατομμύρια σε πωλήσεις, ενώ τα δύο αδέρφια αναμένουν αυτός ο αριθμός να φτάσει τα 25 εκατομμύρια με το κλείσιμο της φετινής χρονιάς. Πλέον, στα 23 και στα 26 τους αντίστοιχα, ο Mark και η Emily Stallings βρίσκονται, άξια, στην λίστα τους Forbes για τους 30 επιχειρηματίες κάτω την ηλικία των 30 ετών στον τομέα της λιανικής και του E-Commerce. Και όλα αυτά τα κατάφεραν σχεδιάζοντας θήκες και χρησιμοποιώντας micro-influencers για να τις διαφημίσουν.

Διαβάστε περισσότερα

Ταξιδιώτες εγκλωβίστηκαν στα αεροδρόμια του Χίθροου και του Ανόβερου – Εικόνες χάους και συγχρωτισμού

Δώρο Χριστουγέννων: Σήμερα η καταβολή – Πώς θα υπολογιστεί για εργαζόμενους σε αναστολή

Καμπανάκι από τους ορκωτούς για τον Άκτωρα