Σε έναν νέο κύκλο επενδύσεων με στόχο την επέκταση της σε όλη την Ευρώπη -και μάλιστα με αρκετά ταχείς ρυθμούς- έχει εισέλθει η low cost ξενοδοχειακή αλυσίδα easyHotel, την οποία ίδρυσε ο sir της επιχειρηματικότητας, Στέλιος Χατζηιωάννου, το 2004 και λειτουργεί σήμερα κάτω από ένα επιτυχημένο μοντέλο υπό την άδεια του.

Τελευταία και ιδιαίτερα εντυπωσιακή κίνηση της διοίκησης και των μετόχων πλειοψηφίας της εταιρείας-brand του οικοσυστήματος της easyGroup υπήρξε μια εξαγορά- «μαμούθ» 8 ξενοδοχειακών μονάδων στην περιοχή της Benelux, συνολικής αξίας 145 εκατ. ευρώ, από το ειδικευόμενο στη διαχείριση ακινήτων fund Crossroads Real Estate.

Οι επικεφαλής της θέτουν ως στόχο τους να καταστήσουν την easyHotel ηγέτιδα δύναμη στην κατηγορία των ξενοδοχείων χαμηλών εκπομπών άνθρακα, αυξάνοντας τον αριθμό τους στο portfolio της στα 100 τουλάχιστον σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή ήπειρο έως το 2026.

Το επόμενο βήμα στο χρονοδιάγραμμα τους θα είναι να φθάσουν τα 51 ιδιόκτητα ή franchise hotels σε 13 διαφορετικές χώρες, κατά τους προσεχείς 18 μήνες.

Η easyHotel επιταχύνει την ανάπτυξη της με μια στρατηγική απόφαση που προβλέπει μια νέα σειρά επενδύσεων αναλόγου μεγέθους, καθώς οι άνθρωποι της θεωρούν πώς οι οικονομικές και καταναλωτικές συνθήκες της εποχής ευνοούν τα low cost ξενοδοχεία, λόγω του υψηλού κόστους ζωής. Τάση που πιστεύουν πως θα διαιωνισθεί…

Εν ολίγοις, οι εξαγορές (ή η δημιουργία νεόδμητων μονάδων) αναμένεται να συνεχισθούν για την easyHotel, με την Ελλάδα να παραμένει μέσα στα πλάνα της, ύστερα από το νέο σερί από deals και openings.

Κάτι που είχε αναφέρει το newmoney από τα τέλη της περασμένης Άνοιξης και λίγο αργότερα το επιβεβαίωσε δημόσια ο Ελληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος, λέγοντας χαρακτηριστικά «… αν θέλετε είδηση, η απάντηση για το αν ψάχνει για franchise hotels στην Ελλάδα η easyHotel είναι ναι, ψάχνει. Ας έρθει σε επαφή με μένα (όποιος ενδιαφέρεται) και θα βρω τον κατάλληλο άνθρωπο να το χειρισθεί μέσα στην easyHotel…».

Οι αναζητήσεις της αλυσίδας στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά αποτελούν, λοιπόν, μια από τις «εκκρεμότητες» των ιθυνόντων της, με τον Στέλιο Χατζηιωάννου να έχει μεν αποσαφηνίσει ότι δεν «τρέχει» εκείνος την εταιρεία από την ώρα που «μπήκαν» σε αυτήν άλλοι μέτοχοι, αλλά δεν αρνήθηκε ότι εξακολουθεί να διατηρεί ενεργό ρόλο στις εξελίξεις…

Το business plan και οι ευκαιρίες

Με βάση το business plan που υλοποιείται με «ορίζοντα» το 2026 και με έναν συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων και άλλων μορφών χρηματοδότησης, οι μεγαλομέτοχοι της easyHotel είτε αγοράζουν τα ξενοδοχεία που επιλέγουν και ταιριάζουν στις προδιαγραφές τους, είτε συνάπτουν franchise συμφωνίες σε διάφορες χώρες για να μεγαλώσουν την αλυσίδα τους στα επίπεδα που επιθυμούν, να αδράξουν τις ευκαιρίες της περιόδου και γενικά να αξιοποιήσουν το διεθνές restart της «τουριστικής βιομηχανίας», μετά και από την άρση των περιορισμών που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας.

Οι επαφές και βολιδοσκοπήσεις δεν σταματούν και όπως ο ίδιος ο sir αποκάλυψε προ πενταμήνου, δεν αποκλείει κάποιο μελλοντικό event με δική του, ίσως, πρωτοβουλία και με την παρουσία των διευθυντικών στελεχών της easyHotel στην Ελλάδα, προκειμένου να εξηγήσουν τις λεπτομέρειες των σχεδίων τους ή και να μιλήσουν απευθείας με ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες του κλάδου (ή απλά… πωλητές ξενοδοχείων), σε μια προσπάθεια να ανταλλάξουν απόψεις για τους όρους των πιθανών συνεργασιών!

Οι νέες είσοδοι ή και η επέκταση ξενοδοχειακών αλυσίδων στην ελληνική αγορά συντηρούν, άλλωστε, ένα θετικό επενδυτικό κλίμα για εγχειρήματα του είδους και τη θέτουν σε μια νέα φάση αναμονής…

8+3 νέα ξενοδοχεία και 3.078 δωμάτια

Υπενθυμίζεται, ότι ως μεγαλομέτοχοι της αλυσίδας ξενοδοχείων που ίδρυσε ο Ελληνοκύπριος billionaire (όπως και τις easyJet, easyGroup στα ’90s), εμφανίζονται η καναδική εταιρεία ακινήτων Ivanhoe Cambridge και το επενδυτικό ταμείο από το Λουξεμβούργο ICAMAP Investments, ως κάτοχοι του 79,1% των μετοχών της.

Τον περασμένο χειμώνα προχώρησαν σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 50 εκατ. ευρώ και δήλωσαν διατεθειμένοι ακόμα και να τριπλασιάσουν τον σημερινό αριθμό των 42 ιδιόκτητων, ενοικιασμένων ή franchise ξενοδοχειακών μονάδων τους σε μια πενταετία.

Στο συγκεκριμένο timing, αποκτήθηκαν 8 ξενοδοχεία 793 δωματίων: 3 στο Άμστερνταμ, 2 στη Χάγη και από ένα σε Ρότερνταμ, Μάαστριχτ και Βρυξέλλες.

Ακολουθούν άλλα 2 ιδιόκτητα ή μισθωμένα τον Δεκέμβριο στο Δουβλίνο και αρχές του 2023 στο Παρίσι. Χωρίς τα franchise, η easyHotel με τις νέες προσθήκες θα μετρά 26 ξενοδοχεία διανεμημένα γεωγραφικά σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη, με τη δυναμικότητα τους να αυξάνεται με τις νέες συναλλαγές της κατά 59%, στα 3.078 δωμάτια!

Ο Karim Malak, Ceo της easyHotel

Το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου διαθέτει δυο άξονες: πέρα από την ενίσχυση του ιδιόκτητου (ή μισθωμένου) δικτύου της, η στρατηγική της easyJet προβλέπει και την αύξηση του αντίστοιχου franchise, στα 12.000 δωμάτια έως το 2027.

Το νέο opening σε αυτή την κατηγορία αναμένεται στα τέλη του 2022, με ένα καινούργιο ξενοδοχείο 230 δωματίων σε κεντρική περιοχή της Μαδρίτης.

Διαβάστε ακόμη

«Βροχή» από ξενοδοχειακά deals – Ποιοι έδωσαν τα χέρια από τη Μύκονο μέχρι την Αράχωβα

Ο Τσίπρας, οι πέτρες και οι εκλογές, η Εθνική Τράπεζα στη Φρανκφούρτη, το δίπορτο για το «Βενιζέλος» και οι τρεις επιχειρηματίες που «σήκωσαν» το Ταμείο Ανάκαμψης 

Διορθωτικές κινήσεις για το «καλάθι του νοικοκυριού»