Η Ελλάδα πάντα βρίσκεται στα πλάνα του Sir της επιχειρηματικότητας, Στέλιου Χατζηιωάννου. Με την είσοδο του 2024, ο Ελληνοκύπριος δισεκατομμυριούχος δρομολογεί την υλοποίηση μιας σειράς νέων εγχειρημάτων υπό την «ομπρέλα» της easyGroup και μάλιστα πρόσφατα γιόρτασε τη συμπλήρωση 30 χρόνων διαρκούς επιχειρηματικής δράσης, από το 1994, με την ανάρτηση ενός βίντεο με την ιστορία της, αλλά και με το επίσημο λανσάρισμα ενός νέου ελληνικού brand της easy family of brands: του www.easyCasa.gr, μιας online πλατφόρμας ειδών σπιτιού, με νέο συνοδοιπόρο του το νεαρό επιχειρηματία Γιάννη Χοχώλη.

Νέες εταιρείες-brands με αντικείμενο σχετικό με τους τομείς των σκαφών αναψυχής, του σινεμά, του οικιακού εξοπλισμού και μια ευρεία γκάμα άλλων ιδεών ήρθαν για να ενισχύσουν τα τελευταία χρόνια (ή και μήνες) το ελληνικό οικοσύστημα που «οικοδομεί» επί τρεις ολόκληρες δεκαετίες ο Sir Stelios, ο οποίος στηρίζει νέους επιχειρηματίες και παράλληλα διευρύνει διαρκώς το διεθνές εκτόπισμα της easy οικογένειας.

Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα, στα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται και τα: easyCinema.gr, easyFerry.com, easyBoat.com, easyHemp.gr, easyTravel.tech, easyStudies.io κ.ά.

Πιο πρόσφατη προσθήκη στην «ομάδα», η δημιουργία του easyCasa.gr.

Ένα e-shop με οικιακά είδη που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών, για τη διακόσμηση και τη λειτουργικότητα του σπιτιού, από καλύμματα επίπλων, λευκά είδη, βρεφικά/παιδικά είδη, είδη διακόσμησης, χαλιά, κουρτίνες, κουβερτοπαπλώματα, φωτιστικά, εποχιακά κ.λπ.

«Το νέο site έχει ανέβει τώρα, τον Ιανουάριο. Αυτό το μήνα ξεκινήσαμε μαζί τη νέα επιχειρηματική προσπάθειά μας. Το easyCasa.gr διαθέτει περίπου 40.000 κωδικούς ειδών οικιακού εξοπλισμού. Επειδή και εμείς είμαστε χρόνια στο χώρο, πιστεύω ότι αρχίζει την πορεία του στην αγορά με ένα καλό προβάδισμα…», αναφέρει ο Γιάννης Χοχώλης στο newmoney και προσθέτει: «Σίγουρα θεωρείται πολύ νωρίς ακόμα για να κριθεί το νέο μας εγχείρημα, αλλά διαπιστώνουμε ήδη, διότι υπάρχει η απαραίτητη τεχνογνωσία, ότι τα πρώτα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά. Επειδή δεν είναι κάτι που ξεκινά από το «μηδέν» και υπάρχει ταυτόχρονα το brand του easyGroup, με αυτό τον συνδυασμό τα πρώτα βήματα του νέου εγχειρήματος γίνονται πιο βατά, σε σχέση με το αν θα ήταν κάτι που θα έβγαινε στην αγορά τελείως μόνο του. Θέλει βέβαια λίγο χρόνο για να βγάλουμε περισσότερα συμπεράσματα.».

Το νέο easy brand προέκυψε από τη συνεργασία του Sir Στέλιος με το e-shop Aithrio.com και τον ιδιοκτήτη του κ. Χοχώλη, μετά από την βράβευση του τελευταίου με το 3ο βραβείο στα «Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας 2023 Στέλιος Χατζηιωάννου», ύψους 20.000 ευρώ.
Ο κ. Χοχώλης είχε ευχαριστήσει κατά την δεύτερη βράβευσή του, η πρώτη το 2019, τον Sir Στέλιο, τους συνεργάτες του ιδρύματος Στέλιος Χατζηιωάννου, αλλά και όλους τους δικούς του συνεργάτες σχολιάζοντας: «Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν είναι αυτές που δεν σταματούν να προσπαθούν και να προσφέρουν. Σήμερα θεωρώ πως βραβεύεται αυτή η προσπάθεια μας».

Ο Sir Στέλιος με τον κ. Χοχώλη

«Διαθέτουμε και ξενοδοχειακό εξοπλισμό»

Η παράδοση της οικογένειας του νεαρού επιχειρηματία στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού λειτουργεί ως ένα από τα εχέγγυα για την πορεία του.
«Στα είδη σπιτιού, στα λευκά είδη ειδικότερα, είμαστε στην αγορά από τον παππού και από τον πατέρα, από το 1960 και συνεχίζουμε. Εγώ ασχολούμαι από το 2015 με το ηλεκτρονικό εμπόριο και λίγο αργότερα άρχισε να λειτουργεί το aithrio.com.», εξηγεί ο Γιάννης Χοχώλης, με τον τζίρο του aithrio.com να αγγίζει τα 1,8 εκατ. ευρώ.
Ποια είναι τα σχέδια όμως για το easyCasa; Με ποιες κινήσεις σκοπεύει να αναπτύξει την επιχείρηση, μέσα στο 2024 και τα επόμενα χρόνια;

Ο ίδιος απαντά: «Το easyCasa έχει ξεκινήσει με ένα προϊοντικό μίγμα το οποίο περιλαμβάνει λευκά είδη και καλύμματα επίπλων.
Για να πετύχουμε την μεγέθυνση της επιχείρησης ο στόχος είναι να εισέλθουμε σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, πάντα σε είδη σπιτιού, όπως ενδεικτικά τα μικροέπιπλα, τα διακοσμητικά, είδη για την οργάνωση κουζίνας αλλά σε πιο μεγάλη κλίμακα κ.ά.».

Μια άλλη είδηση είναι ότι η συλλογή του νέου e-shop απευθύνεται όχι μόνο σε νοικοκυριά, αλλά και σε επαγγελματίες ή επιχειρήσεις, με φόντο και την τουριστική ανάπτυξη της χώρας: «Υπάρχει και επαγγελματικός εξοπλισμός στο easyCasa, δηλαδή ξενοδοχειακά είδη. Εξοπλισμός που αφορά κυρίως ιματισμό, σεντόνια, πετσέτες ξενοδοχείου, πατάκια και ότι άλλο χρειάζεται ένα ξενοδοχείο.»
Το easyCasa συνεργάζεται με όλα τα «επώνυμα» brands στην κατηγορία των λευκών ειδών Nef Nef, Guy Laroche κ.ά., ενώ δραστηριοποιείται και στον τομέα των υπηρεσιών. Για παράδειγμα, με δεδομένο ότι μεγάλο βάρος πέφτει από την αρχή στις πωλήσεις των καλυμμάτων για έπιπλα, από όπου προέρχεται μεγάλο κομμάτι του τζίρου, μια υπηρεσία είναι η πρόταση λύσεων, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Οι καταναλωτές στέλνουν μια φωτογραφία με τις διαστάσεις του καναπέ τους π.χ. και λαμβάνουν απάντηση με το προτεινόμενο, σύμφωνα με αυτές, σχέδιο για τον χώρο τους.

«Σε Ελλάδα και Κύπρο»

«Σε πρώτη φάση εμείς στέλνουμε προϊόντα σε πελάτες και στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποιο επίσημο λανσάρισμα στην Κύπρο, όπως συνέβη στην Ελλάδα, ωστόσο γίνεται αποστολή και στις δυο χώρες.», λέει ο κ. Χοχώλης σε ερώτηση του newmoney, χωρίς να αποκλείει την μελλοντική επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας εκτός συνόρων:
«Στο εξωτερικό δεν υπάρχει ακόμα παρουσία, υπάρχει η σκέψη αλλά πολύ μακρινή προς το παρόν. Να δούμε πως λειτουργεί το project στην Ελλάδα, πώς βλέπει ο κόσμος αυτή τη συνεργασία του easy brand με αυτά τα προϊόντα και μετά βλέποντας και κάνοντας.».

Η συμφωνία με τον Sir Στέλιο»

Μέσα από μερικές φράσεις του, ο νεαρός επιχειρηματίας περιγράφει πώς έφτασε στην συμφωνία συνεργασίας με την easy family of brands: «Με τον Sir Στέλιο έχουμε γνωριστεί από την πρώτη βράβευσή μας, το 2019. Μετά την πανδημία, στην τελευταία συμμετοχή μας στα ετήσια βραβεία του, το 2023, ήρθαμε σε επαφή, κάναμε τη συνέντευξη για τον διαγωνισμό και εκεί μιλήσαμε για αυτή την ιδέα και για το τι μπορούμε να κάνουμε από κοινού.
Με ρώτησε πώς μπορούμε να δουλέψουμε μαζί και εγώ του υπέβαλα αυτή την πρόταση, για μια σελίδα με ποιοτικά και οικονομικά προϊόντα για όλο το σπίτι. Ο Sir Στέλιος διέθετε το brand name, πρότεινε το easyCasa και έτσι το ξεκινήσαμε.».

Τριάντα χρόνια μετά, η low cost αεροπορική εταιρεία easyJet.com παραμένει το πιο γνωστό brand του οικοσυστήματος, αφού έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες, από την έναρξη της λειτουργίας της.

Σήμερα η οικογένεια της easyGroup περιλαμβάνει πάνω από 100 διαφορετικά ενεργά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων για καταναλωτές παγκοσμίως.

Διαβάστε ακόμη  

«Παράθυρο» Χατζηδάκη για φοροαπαλλαγές σε κενά ακίνητα που ενοικιάζονται

Νωρίτερα ο ΕΝΦΙΑ του 2024 αλλά με 11 δόσεις

Ετσι θα είναι η νέα 5άστερη επένδυση άνω των 60 εκατ. του ομίλου Μήτση στη Μύκονο (χάρτης)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ