Ο Όμιλος Stellantis είχε τα υψηλότερα καθαρά και λειτουργικά κέρδη για την οικονομική χρήση του 2023, συγκριτικά με αυτά των υπόλοιπων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Συγκεκριμένα, την περασμένη χρονιά κατέγραψε περισσότερα από 24 δισεκατομμύρια ευρώ σε λειτουργικά κέρδη και 18 δισεκατομμύρια ευρώ σε καθαρά κέρδη. Και τα δύο ποσά ήταν ρεκόρ για τη Stellantis, η οποία είχε επίσης τα υψηλότερα λειτουργικά κέρδη και το 2022, δείχνοντας να διατηρεί τη δυναμική της και πέρυσι.

Στη Stellantis είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα – για ακόμα μία φορά. Ο Κάρλος Ταβάρες, ο Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε ότι ο στόχος που έχουν θέσει είναι η επίτευξη κέρδους χάρη στην αξία των μοντέλων του Ομίλου και όχι από την αύξηση του αριθμού των πωλήσεών τους κατ’ έτος.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της Automotive News Europe, η στρατηγική που έχει αποφασιστεί από τα ανώτατα στελέχη της εταιρείας ίσως χρειαστεί επαναξιολόγηση.

Αιτία γι’ αυτό είναι η αύξηση των επιτοκίων σε Ευρώπη και ΗΠΑ, δηλαδή στις βασικότερες αγορές που δραστηριοποιείται η Stellantis. Εξαιτίας αυτού, οι υποψήφιοι αγοραστές στρέφονται σε καινούργια αυτοκίνητα χαμηλότερου κόστους, γεγονός που μειώνει το κέρδος για τις εταιρείες.

Επίσης, σημαντικό ποσοστό μείωσης των δαπανών του Ομίλου Stellantis οφείλεται και στην περικοπή θέσεων εργασίας εντός αυτού, οι οποίες ήταν μέρος των συνεργιών που ανακοινώθηκαν μετά τη συγχώνευση των PSA και FCA.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην ετήσια έκθεση που δημοσιεύτηκε, στο τέλος του 2023 η Stellantis είχε συνολικά 250.942 υπαλλήλους παγκοσμίως. Ο αριθμός αυτός είναι μειωμένος κατά 48.733 (ή κατά 16% μικρότερος) σε σχέση με αυτόν πριν διαμορφωθεί ο Όμιλος.

Διαβάστε ακόμη

Η αλματώδης άνοδος και η θεαματική πτώση της «βασίλισσας» της Airbnb – Μια απίστευτη ιστορία απάτης

Έρχονται Talent Visa και Tech Visa – Στόχος ένας πόλος καινοτομίας στην Ελλάδα

Unclaimed Baggage: H εταιρεία που βάζει τέλος στο μυστήριο των χαμένων αποσκευών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ