Η Vodafone Ελλάδας ολοκληρώνει το 2022 βλέποντας για πρώτη φορά σε πλήρη έκταση τα χειροπιαστά αποτελέσματα του ριζικού μετασχηματισμού από εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε εταιρεία τεχνολογίας. Εχοντας εισαγάγει μια σειρά τομών στην ψηφιοποίηση της δικής της οργάνωσης, την εξυπηρέτηση πελατών και τις καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για νοικοκυριά, επιχειρήσεις και Δημόσιο, η εταιρεία επιτυγχάνει πλέον μια ευρεία διαφοροποίηση τόσο σε επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και πηγών εσόδων.

Είναι πολύ σημαντικό ότι ενώ οι διεθνείς προκλήσεις εξακολούθησαν με αμείωτη ένταση να αλλάζουν τις συνθήκες και φυσικά να βάλλουν την εθνική μας οικονομία με κάθε δυνατό τρόπο, η Vodafone Ελλάδας αποκατέστησε τον κύκλο εργασιών το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους (Απρίλιος – Οκτώβριος 2022) στα προ πανδημίας επίπεδα, προσεγγίζοντας το μισό δισ. ευρώ σε έσοδα, αυξάνοντας την πελατειακή της βάση και καταγράφοντας ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων, η οποία κινήθηκε άνω των 142.000 ΤΒ, αυξημένη κατά 47%.

«Ωστόσο, είναι αδύνατον να μείνουμε ανεπηρέαστοι από την ασύμμετρη απειλή του κόστους της ενέργειας και του πληθωρισμού», αναφέρει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης. «Η ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία των δικτύων νέας γενιάς είναι μια επένδυση με μεγάλο κόστος και δη ενεργειακό. Με τα σημερινά δεδομένα και με βάση το πλέον συντηρητικό σενάριο, το τίμημα που καλούμαστε να πληρώσουμε στην Ελλάδα για την αύξηση των τιμών ενέργειας, την εκτόξευση των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή δικτύων και τις πιέσεις του πληθωρισμού θα ανέλθει το 2023 σε 60 εκατ. ευρώ. Και μόνο αυτό το στοιχείο είναι ικανό να μας προβληματίσει ως τηλεπικοινωνιακό κλάδο που διαχρονικά αντιστάθηκε σε ακραίες πιέσεις απορροφώντας τα κόστη και συνεχίζοντας με συνέπεια απαραίτητες επενδύσεις υποδομών, καθώς η ζήτηση για δεδομένα και υπηρεσίες επικοινωνίας βρίσκεται σε εκθετικά ανοδική πορεία».

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία επιτάχυνε ακόμα περισσότερο την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος ύψους 600 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο τη διείσδυση υπερυψηλών ταχυτήτων σε ολόκληρη τη χώρα με ορίζοντα το 2025. Σε ό,τι αφορά τις σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις, αναθεωρήθηε προς τα πάνω ο στόχος για απευθείας σύνδεση 850.000 νοικοκυριών και επιχειρήσεων με οπτική ίνα προκειμένου να έρθει η Ελλάδα πιο κοντά στον οριστικό ψηφιακό της μετασχηματισμό και να εμπεδωθούν ουσιαστικά και από όλους τα οφέλη αυτών των υπηρεσιών.

Από την άλλη, στην κινητή, το δίκτυο 5G της Vodafone είναι σήμερα διαθέσιμο σε περισσότερο από το 50% του πληθυσμού της χώρας έχοντας επεκταθεί σε πάνω από 140 πόλεις και οικισμούς και 27 νησιά. Στόχος είναι η πληθυσμιακή κάλυψη με 5G κατά 70% στο τέλος του 2023 και 90% στο τέλος του 2025. Στο εμπορικό σκέλος, η Vodafone διέθεσε καινοτόμα προϊόντα νέας γενιάς για πλήρη ευελιξία των συνδρομητών: το Vodafone One Unlimited είναι το πρώτο συμβόλαιο της ελληνικής αγοράς που επιτρέπει διακοπή σύμβασης χωρίς δεσμεύσεις και ρήτρες, ενώ το αποκλειστικά ψηφιακό καρτοκινητό CU Liquid καταργεί την επιλογή προκαθορισμένων πακέτων φωνής και δεδομένων και εξατομίκευση στη διαχείριση του προγράμματος βάσει των πολύ συγκεκριμένων αναγκών του εκάστοτε χρήστη.

Στην ψυχαγωγία, η προσθήκη του Disney+ στο Vodafone TV, σε συνδυασμό με την αποκλειστική διάθεση του HBO στην Ελλάδα, απέδωσε καρπούς, με αποτέλεσμα η συνδρομητική βάση να προσεγγίζει σήμερα τους 160.000 πελάτες με καλύτερο μείγμα ψυχαγωγικού περιεχομένου. Ως εταιρεία ICT, η Vodafone εδραίωσε φέτος το Vodafone Business για την ψηφιοποίηση επιχειρήσεων και κρατικών υπηρεσιών παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνολογίας και συνδεσιμότητας. Με όχημα το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην αξιοποίηση του κουπονιού για την ψηφιοποίηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, ενώ ανέλαβε σημαντικά έργα ψηφιοποίησης του δημόσιου τομέα ως αρωγός της Πολιτείας, με το ύψος της συμβολαιακής αξίας των έργων να ξεπερνά φέτος τα 100 εκατ. ευρώ.

«Σήμερα, το όραμά μας για την αρμονική και εποικοδομητική συμπόρευση ανθρώπου και τεχνολογίας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ», αναφέρει ο κ. Μπρουμίδης. «Πρακτικά, αποτελεί απάντηση σε κάθε μεγάλη πρόκληση του καιρού μας, οικονομική, κοινωνική, γεωπολιτική, περιβαλλοντική. Εργαζόμαστε, λοιπόν, με αμείωτη ένταση προκειμένου κάθε πολίτης και κάθε επιχείρηση να έχει τα εφόδια να αναπτυχθεί και να ευημερήσει μέσα σε ένα απολύτως ασταθές περιβάλλον. Επενδύουμε σε κρίσιμες υποδομές, προκειμένου τα δίκτυα νέας γενιάς να φτάσουν σε κάθε γωνιά της χώρας. Ενισχύουμε το κοινωνικό μας έργο με ψηφιακές εφαρμογές για την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας με το Panic Button και την ενημερωτική εφαρμογή Bright Sky.

Συμβάλλουμε στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στα σχολεία και προφέρουμε το αγαθό της απομακρυσμένης ιατρικής φροντίδας σε 100 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Περιορίζουμε δραστικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα με αξιοποίηση αποκλειστικά Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, βοηθάμε τους πελάτες μας να μειώνουν τη δική τους κατανάλωση μέσω καινοτόμων τεχνολογικών υπηρεσιών, ενώ στηρίζουμε το έργο της Πολιτείας να προστατεύσει το πολύτιμο οικοσύστημά μας με τη λύση πυρανίχνευσης Smart Forest, που πιλοτικά εγκαταστήσαμε στην Πάρνηθα. Θα ήθελα, συνεπώς, να πιστεύω ότι ακόμα και εν μέσω της σημερινής γενικευμένης αντιξοότητας και αβεβαιότητας, έχοντας ως όχημα την ευρεία ψηφιοποίηση της χώρας, την καθολική πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες συνδεσιμότητας και την τόνωση των ψηφιακών δεξιοτήτων, δικαιούμαστε να αισιοδοξούμε».

Διαβάστε ακόμη

Το σπίτι της χρονιάς; Η ιστορία πίσω από την κατοικία-υπερπαραγωγή που “επιπλέει” στο νερό

10 κρασιά-διαμάντια από τα …ξένα που μένουν αξέχαστα

Οι δυο διασημότερες τσάντες όλων των εποχών σε ακτινογραφία: Chanel 2.55 vs. Chanel Classic flap