Με το «γκάζι» πατημένο συνέχισε η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου τον Μάιο του 2021, όπως καταδεικνύουν τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο Μάιο ταξινομήθηκαν 10.850 καινούρια επιβατικά στην Ελλάδα έναντι 4.497 τον αντίστοιχο μήνα του 2020, καταγράφοντας αύξηση 141,3%.

Συγκριτικά, ωστόσο, με τον Μάιο του 2019 σημειώθηκε πτώση 21,6%, κάτι που δείχνει πως απέχουμε αρκετά ακόμα από τα προ-κορωνοϊού επίπεδα.

Ανάλογη είναι η εικόνα και σε επίπεδο Α’ πενταμήνου. Το διάστημα Ιανουάριος-Μάιος 2021 οι ταξινομήσεις ανήλθαν σε 44.487, αυξημένες κατά 50% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 (28.321) και μειωμένες κατά 15,1% σε σχέση με του 2019 (52.424).

Από ποια κατηγορία ψωνίζει ο Έλληνας;

Όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία, τη μεγαλύτερη ζήτηση γνωρίζει το B-Segment, με το μερίδιό του το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους να είναι μια ανάσα από το 50% (49,7%).

Τι σημαίνει αυτό;

Πώς σχεδόν ένα στα δύο καινούρια αυτοκίνητα που ταξινομούνται είναι είτε supermini (π.χ. Toyota Yaris, Peugeot 208, VW Polo), είτε B-SUV (Peugeot 2008, Renault Captur, Ford Puma).

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto