Ο Δήμος Αθηναίων δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους κατοίκους της πόλης να κάνουν αίτηση και να παραλάβουν ηλεκτρονικά την κάρτα στάθμευσης για την περιοχή τους, ακολουθώντας μόνο μερικά «ηλεκτρονικά» βήματα.

Με τον τρόπο αυτόν, ο δήμος βοηθά τους πολίτες να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά, κερδίζοντας χρόνο και αποφεύγοντας μετακινήσεις που μπορούν να περιοριστούν λόγω των έκτακτων μέτρων που έχουν επιβληθεί εξαιτίας της πανδημίας που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι χιλιάδες κάτοικοι του δήμου που δικαιούνται κάρτα μόνιμου κατοίκου σε συγκεκριμένους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης, μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικά την αίτηση για την έκδοση νέας ή την ανανέωση της υφιστάμενης κάρτας, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας, όπως γινόταν μέχρι πρότινος.

Ποια είναι η διαδικασία

Η διαδικασία γίνεται μέσω του eservices.cityofathens.gr με τους κωδικούς του taxisnet και έτσι οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν, να ενημερωθούν ηλεκτρονικά και να λάβουν την κάρτα μόνιμου κατοίκου στο ψηφιακό τους αποθετήριο, από όπου κι αν βρίσκονται.

Ο Δήμος Αθηναίων αναφέρει επίσης στην ανακοίνωσή του ότι συνολικά, οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται «έχουν φτάσει τις 74 και περισσότεροι από 61.000 πολίτες και επιχειρήσεις συνδέθηκαν με την πλατφόρμα και τους δόθηκε η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως, υποβάλλοντας την αίτησή τους ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο χρόνο από την αναμονή σε ουρές και άσκοπη ταλαιπωρία».

Διαβάστε ακόμα: 

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Πώς και πού θα κάνετε την αίτηση (vid) 

Amazon: Αγοράζει 11 αεροπλάνα για τις αυξημένες παραγγελίες 

Πώς επιδρά ο κορωνοϊός στην ψυχική υγεία – 12 σίγουροι τρόποι για να είμαστε καλά