Τη στιγμή που η παγκόσμια αυτοκίνηση χρειάζεται φρέσκιες, αυθεντικές και εφαρμόσιμες ιδέες, ειδικά για τη μετακίνηση μέσα στις χαώδεις πρωτεύουσες, εμφανίζεται η Citroen ανακοινώνοντας μια καινοτόμα λύση για την αστική κινητικότητα, που φέρει τον κωδικό Ami.

Με αυτή την κίνησή της η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει έμπρακτα ένα στοιχείο για το οποίο έγινε γνωστή, την τόλμη της, κυρίως στον τομέα της σχεδίασης.

Το λιλιπούτειο Ami είναι ένα ηλεκτρικό, διθέσιο αυτοκίνητο πόλης που θέτει νέα πρότυπα στους τομείς της ευελιξίας και της ευκολίας στη χρήση που συνοδεύονται από χαμηλό κόστος κτήσης.

Στη Γαλλία μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια από νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία έχουν συμπληρώσει τα 14 έτη, ενώ στις περισσότερες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, το όριο είναι 16 έτη.

Μπορεί επίσης να μισθωθεί με μακροχρόνια σύμβαση για λιγότερα από 20 ευρώ/μήνα ή ακόμα και με την ώρα, με το κόστος να φτάνει στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 5,7 ευρώ. Αντίθετα με ό,τι συμβαίνει, ως επί το πλείστον, με τα μοντέλα που παρουσιάζονται στην αγορά, η Citroen με το Ami δεν κυνηγάει τις πωλήσεις.

Στοχεύει περισσότερο στο να φέρει νέα δεδομένα στην αστική μετακίνηση, όπως και να καινοτομήσει στο θέμα του car sharing, όρο που περιγράφει μια κατάσταση στην οποία ένα αυτοκίνητο μπορεί να μοιράζεται ανάμεσα σε πολλούς χρήστες.

Αποτελεί μία από τις τελευταίες τάσεις στην αυτοκίνηση, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος και απειλεί την παραδοσιακή ιδιοκτησία αυτοκινήτου. Θέτει επίσης αρκετά ερωτήματα, όπως αν μπορεί ένα αυτοκίνητο, είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε ηλεκτρικό, να έχει μέλλον στις πολυσύχναστες πόλεις του 21ου αιώνα.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto