search icon

Ελλάδα

ΕΦΚΑ: Μόνο με ηλεκτρονικό ραντεβού η εξυπηρέτηση για πολίτες

Στόχος η διευκόλυνση της παροχής υπηρεσιών, καθώς και του έργου των υπαλλήλων - ΕΦΚΑ: Προσωρινή μη διαθεσιμότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του

Μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται οι συναλλασσόμενοι με τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).

Το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε πριν από λίγους μήνες καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι κατά το προηγούμενο έτος (2021) 1.082.324 χρήστες έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις Υπηρεσίες του Φορέα.

Οι εξαιρέσεις

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Φορέα πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’εξαίρεση μόνο:

Διαβάστε ακόμα:

Πληθωρισμός στο 10,2% τον Απρίλιο – Ρεκόρ 28 ετών

EBRD: Ανάπτυξη 2,9% στην Ελλάδα το 2022 και 3,5% το 2023

Συνεχίζεται η πτώση τιμών στο ευρωπαϊκό φυσικό αέριο

Exit mobile version