search icon

Ελλάδα

Εμπορικές ασφαλίσεις: Τα κορυφαία χαρακτηριστικά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Όσο σημαντική είναι η ασφάλιση μιας επιχείρησης άλλο τόσο είναι η σωστή επιλογή ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (μεσίτη εμπορικής ασφάλισης) βάσει των αναγκών. Είναι εκείνος ο οποίος θα «χτίσει» το ιδανικό πρόγραμμα με γνώμονα το συμφέρον της επιχείρησης

Ένας εμπορικός μεσίτης ασφαλίσεων είναι ένα άτομο που έχει επιφορτιστεί να ενεργεί ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μεταξύ των παρόχων ασφαλίσεων και των πελατών. Σήμερα, ο τομέας των ασφαλιστηρίων συμβολαίων μπορεί να είναι τρομακτικός, καθώς είναι γεμάτος με εξελιγμένη ορολογία και εξίσου πολύπλοκες διαδικασίες. Η ύπαρξη εμπορικών ασφαλιστικών μεσιτών συμβάλλει πολύ στο να αποτρέψει τους πελάτες να χαθούν στη θάλασσα αναξιόπιστων και αδίστακτων ασφαλιστικών φορέων. Για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης, η επιλογή ενός ειδικευμένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή εμπορικών ασφαλίσεων είναι μια σημαντική απόφαση που θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που ασχολείται με την ασφάλιση των επιχειρήσεων θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Γνώση του αντικειμένου

Ένας εμπορικός μεσίτης ασφαλίσεων βοηθά τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να αξιολογήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ασφαλιστικός μεσίτης είναι σε θέση να προτείνει το καλύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που αντιμετωπίζει τους εντοπισμένους κινδύνους. Ανάλογα με την κατάσταση, ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επιχειρήσεων μπορεί επίσης να κατευθύνει την ασφαλισμένη εταιρία σε δικηγόρο ή λογιστή, εάν υπάρχει ανάγκη περαιτέρω διαβούλευσης.

Εργασιακή ηθική

Οι επαγγελματίες μεσίτες εμπορικών ασφαλίσεων είναι επίσης γνωστοί για την ισχυρή εργασιακή τους ηθική. Σημαίνει ότι εργάζονται ακούραστα για να εξασφαλίσουν πως οι πελάτες τους παίρνουν αυτό που θέλουν. Οποιοσδήποτε ιδιώτης μπορεί να πουλήσει ασφαλιστική κάλυψη, αλλά μόνο ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που έχει πάθος με την «δουλειά» του θα συνεργαστεί με τους πελάτες καθ’ όλη τη διάρκεια, ακόμη και όταν αλλάζουν οι ανάγκες των εταιρειών τους.

Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες

Η σχέση μεταξύ ενός μεσίτη εμπορικών ασφαλίσεων και του πελάτη του πρέπει να είναι σχέση αμοιβαίου σεβασμού και συνεχούς επικοινωνίας. Χρειάζεται προσοχή με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που νοιάζονται μόνο απλά να πουλήσουν ένα ασφαλιστικό προϊόν το οποίο μπορεί να μην ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη. Στην ιδανική περίπτωση, ένας καλός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι αυτός που ακούει πρώτα τον πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Μόλις αποκτήσει μια καλή κατανόηση των επιχειρηματικών αναγκών του πελάτη, ερευνά διάφορα ασφαλιστικά προϊόντα που ταιριάζουν στην εκάστοτε περίπτωση. Στη συνέχεια, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προσφέρει στους πελάτες του διαφορετικές επιλογές και τους συμβουλεύει για το ποια είναι η καλύτερη. Όταν εξηγεί τα διάφορα ασφαλιστήρια συμβόλαια που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τους πελάτες του, ένας καλός μεσίτης εξηγεί τόσο τα δυνατά όσο και τα αδύνατα σημεία κάθε εναλλακτικής συμβολαίου.

Εξαιρετική υποστήριξη πελατών

Στους περισσότερους πελάτες δεν αρέσει να αλλάζουν συχνά πολιτικές ασφαλιστικούς συμβούλους. Για να αποφευχθεί ένα τέτοιο σενάριο, ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα πρέπει να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Προϋποθέτει τη σωστή έρευνα εκ των προτέρων, ώστε να είναι προετοιμασμένος με όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που μπορεί να κάνει ένας πελάτης.

Μια άλλη πτυχή της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών περιλαμβάνει την άμεση κοινοποίηση οποιωνδήποτε καλών ή κακών ειδήσεων σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Οι πελάτες είναι πιθανό να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με αξιόπιστους συμβούλους που αποδεικνύουν ότι μπορούν να χειριστούν αποτελεσματικά τις υποθέσεις τους.

Διαθεσιμότητα

Οι καλύτεροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές εμπορικών ασφαλίσεων είναι αυτοί που μπορούν να προσεγγιστούν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Ακόμη και όταν είναι απασχολημένοι, τέτοιοι μεσίτες βρίσκουν χρόνο για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους και να παρέχουν τα απαραίτητα σχόλια. Η συγκεκριμένη μορφή επικοινωνίας που χρησιμοποιεί ένας ασφαλιστικός σύμβουλος δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι η παροχή άμεσης βοήθειας και στήριξης στους πελάτες τους.

Διαβάστε ακόμη: 

Εγνατία Οδός: Γιατί ο Ταχιάος ζητά να κλείσει γρήγορα η παραχώρηση στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis

Ανδρεάδης και Ρέτσος για τουρισμό: Νέο ρεκόρ με πάνω από €20 δισ. το 2023, θετικά μηνύματα για 2024

«Γυάλινο Μουσικό Θέατρο»: Οδηγείται στη «σκηνή» των πλειστηριασμών (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version