search icon

Ελλάδα

Ερευνα: Οι Ελληνες συνδέουν την εμφάνιση με το φαγητό

Άγχος για το βάρος τους φαίνεται να έχουν περισσότερο οι γυναίκες (54% αυτών), αλλά και οι άνω των 55 ετών (55%)

Οι μισοί Έλληνες βρίσκονται μονίμως σε δίαιτα προκειμένου να χάσουν βάρος, ενώ σημαντικά ποσοστά των Ελλήνων συνδέουν το φαγητό με την εμφάνισή τους. Αυτό δείχνει έρευνα της Focus Bari, στο πλαίσιο της οποίας ένα 27% των ερωτηθέντων δήλωσε πως για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.

Άγχος για το βάρος τους φαίνεται να έχουν περισσότερο οι γυναίκες (54% αυτών), αλλά και οι άνω των 55 ετών (55%). Ωστόσο ένα σημαντικό μερίδιο των νέων 18-24 ετών (43%) εκφράζει ανησυχία για την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Βέβαια, ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων (62%) δηλώνει ότι επιδιώκει να τρέφεται υγιεινά, προκειμένου να διατηρήσει σε καλή κατάσταση την υγεία του. Εξίσου υψηλό ποσοστό καταβάλλει προσπάθειες να τρώει αρκετά φρούτα και λαχανικά. Συχνά, όμως, οι Έλληνες υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, παρότι γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.

Σημειώνεται πως μια μεγάλη μερίδα των ερωτηθέντων δηλώνει πως η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό για τα ιδανικά σωματικά πρότυπα, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencers στα social media.

Σε ό,τι αφορά το αλκοόλ, οι Έλληνες δείχνουν να προτιμούν το κρασί και τη μπύρα περισσότερο από τα οινοπνευματώδη ποτά. Επίσης, δεν είναι τόσο φανατικοί του ποτού, αφού ένας στους τρεις δεν πίνει καθόλου και δύο στους τρεις δηλώνουν ότι δεν τους χρειάζεται να πιουν για να περάσουν καλά

Πώς άλλαξαν οι αγορές για τα τρόφιμα

Πάντως, ο τρόπος με τον οποίον ψωνίζουμε διαμορφώνεται βάσει της οικονομικής ευχέρειας του καθενός, σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari. Οι καταναλωτές αναζητούν έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.

Ενδεικτικά, ένα 67% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι κάθε φορά που ψωνίζει προσπαθεί να αξιοποιήσει όλες τις εκπτώσεις, τα κουπόνια και τις προσφορές. Επίσης, δύο στους τρεις σχετίζουν το ποιοτικό προϊόν με το ακριβότερο, ιδίως στο κρέας.

Διαβάστε ακόμη

Ακραίες διακυμάνσεις και… ασανσέρ (ξανά) το bitcoin (γράφημα)

UniCredit: Αύξηση 16% στα μπόνους μετά τη χρονιά – ρεκόρ – Ποιοι ωφελούνται περισσότερο

Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία €800 εκατ. το 2023 – Μείωση 50% στον δείκτη ΝΡΕs

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version