search icon

Ελλάδα

Έρευνα: Πώς θα κάνουν τις αγορές τους τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές

Η έρευνα αναδεικνύει ως κύριες προτεραιότητες των καταναλωτών την ψυχική υγεία, την αυτοφροντίδα και την προτίμηση στις επιχειρήσεις από μειονότητες

Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, δημοσιεύει σήμερα την έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 που διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές παγκοσμίως σκοπεύουν να ανακάμψουν, να προβληματιστούν και να περάσουν τις γιορτές φέτος. Αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Η έρευνα Holiday Shopping Trends 2021 φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με το πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τις φετινές γιορτές και τις σκέψεις τους για τα δώρα, τις αγορές των γιορτών και τα έξοδα που σκοπεύουν να κάνουν. Τα δεδομένα που προκύπτουν προσφέρουν πολύτιμη πληροφόρηση για τους τομείς του λιανικού εμπορίου, των ταξιδιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλων, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν πιο ξεχωριστές εμπειρίες που θα ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών.

Μεταξύ των κυριότερων ζητημάτων που ανέδειξε η έρευνα για την Ελλάδα είναι:

Αλλαγή προοπτικής:

Τα καταστήματα δεν στηρίζουν αρκετά τις μικρές επιχειρήσεις από μειονότητες: 

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους:

Η αυτοφροντίδα περιλαμβάνει πλέον τα δώρα στον εαυτό μας:

Οι νέοι καταναλωτές επαναφέρουν τις δαπάνες τους:

«Οι τελευταίοι 18 μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι και ενώ πολλοί είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή στην κανονικότητα θα έρθει πολύ σύντομα, ο κόσμος εξακολουθεί να είναι ανήσυχος,» δήλωσε η Paige O’Neill, Chief Marketing Officer της Sitecore. «Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να ανταπεξέλθουν και να προετοιμαστούν για αυτό που έπεται, είναι αισιόδοξοι ότι οι γιορτές για το 2021 θα είναι ένα φωτεινό σημείο, αν όχι καταλύτης, για ότι ακολουθεί. Είναι επίσης ιδιαίτερα ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι όλοι οι  τύποι καταναλωτών θέλουν να υποστηρίξουν την τοπική τους κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων από μειονότητες. Η βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί με περισσότερες ευκαιρίες σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.»

Επιπρόσθετα από την παρουσίαση της έρευνας Holiday Shopping Trends Report, η Sitecore ανακοινώνει επίσης σήμερα την επέκταση του διεθνούς δικτύου της στην Νότια Ευρώπη. Με την ενίσχυση της παρουσίας της και τη λειτουργία νέων γραφείο σε Παρίσι, Μιλάνο, Μαδρίτη και Αθήνα, η Sitecore μπορεί πλέον να βοηθήσει εταιρείες σε όλη τη Νότια Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν τις εμπειρίες που απαιτούν και αναμένουν οι πελάτες τους. Η κίνηση αυτή, που έρχεται μετά την τέταρτη εξαγορά της Sitecore μέσα στο έτος, συμπεριλαμβάνοντας τις Reflektion αυτό τον μήνα και Moosend τον Μάιο, αποδεικνύει την μεγαλύτερη δέσμευση της εταιρεία προς το χτίσιμο μιας ισχυρής σουίτας ψηφιακής εμπειρίας.

Διαβάστε ακόμη:

Bloomberg: Η Alpha Bank εκδίδει senior preferred ομόλογο 500 εκατ. ευρώ 

ManpowerGroup: 7 στους 10 εργοδότες δεν βρίσκουν υπαλλήλους – Πού θα γίνουν προσλήψεις

Πώς η επιστρεπτέα προκαταβολή έγινε… μη επιστρεπτέα έως 80%

Exit mobile version