Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και το Υπουργείο Εσωτερικών, ανακοινώνει τη δημιουργία του Μητρώου Επιχειρήσεων Προωθητικών Δράσεων (Market Place).

Η νέα αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται στις πολιτικές δράσεις με επίκεντρο:

  • Την ενδυνάμωση της νεολαίας
  • Την προώθηση της συμμετοχής τους στον πολιτισμό και την κοινωνία

Το Market Place θα φιλοξενεί επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πολιτισμό, τον τουρισμό και τις μεταφορές. Μέσω της πλατφόρμας, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις στους κατόχους του Youth Pass, ενισχύοντας την πρόσβασή τους σε ποιοτικές υπηρεσίες, ενώ παράλληλα στηρίζεται η εγχώρια κατανάλωση.

Youth Pass: 66.000 νέοι έχουν ήδη κάνει αίτηση

Πάνω από 66.000 άτομα ηλικίας 18 και 19 ετών έχουν καταθέσει αίτηση για το κουπόνι αξίας 150 ευρώ που διατίθεται μέσω του προγράμματος Youth Pass.

Η κάρτα διατίθεται ψηφιακά και χρησιμοποιείται για αγορές στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού και των μεταφορών.

Πού αξιοποιείται

Το ποσό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε:

  • Αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες
  • Ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους καταλυμάτων
  • Μουσεία, θέατρα, σινεμά
  • E-books, μουσικές πλατφόρμες και ταινίες
  • Επιχειρήσεις οργανωμένου κάμπινγκ

Ποιοι είναι δικαιούχοι του προγράμματος

Μπορούν να συμμετάσχουν όσοι:

Είναι φορολογικά κάτοικοι Ελλάδας
Έχουν συμπληρώσει τα 18 ή 19 έτη έως 31 Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους
Δεν έχουν κλείσει ακόμα το 20ό έτος της ηλικίας τους
Κάθε δικαιούχος λαμβάνει 150 ευρώ ετησίως μέσω της ψηφιακής κάρτας, εφόσον συνεχίζει να πληροί τα παραπάνω κριτήρια. Για το 2025, ο προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 30 εκατομμύρια ευρώ και καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Η υποβολή αίτησης απαιτεί εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, μέσω της ιστοσελίδας emep.gov.gr.

Έρχεται το Market Place με περισσότερες παροχές

Στο πλαίσιο ενίσχυσης του Youth Pass, η Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. αναπτύσσει το Market Place, υπό την εποπτεία των εμπλεκόμενων υπουργείων.

Επιχειρήσεις στους τομείς πολιτισμού, τουρισμού και μεταφορών θα μπορούν να παρέχουν προνομιακές προσφορές στους νέους με κάρτα, ενισχύοντας τις εμπειρίες και τη συμμετοχή τους.

Η πλατφόρμα αναμένεται να ενεργοποιηθεί στα μέσα Μαΐου, αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων (15 Μαΐου).

Σκοποί του Youth Pass και της νέας πλατφόρμας

Οι κύριοι στόχοι της δράσης είναι:

  • Η οικονομική ενίσχυση των νέων
  • Η αύξηση της συμμετοχής τους σε δραστηριότητες
  • Η προβολή και ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων
  • Η δημιουργία κινήτρων για συμμετοχή σε εμπειρίες και εκδηλώσεις

Το Youth Pass αποτελεί ένα ουσιαστικό μέσο υποστήριξης της νέας γενιάς και παράλληλα ενίσχυσης της ελληνικής οικονομίας.

Διαβάστε ακόμη

Λευκός καπνός στη Γερμανία: Καγκελάριος με τη… δεύτερη ο Μερτς

Ε.Ε.: Χτύπημα €100 δισ. κατά των ΗΠΑ, αν ναυαγήσουν οι συνομιλίες – Τα νέα αντίποινα

Goldman Sachs: Λογικό το ράλι μετά την bear market αλλά οι επενδυτές παγιδεύονται σε «θολό τοπίο» (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα