search icon

Ελλάδα

Mastercard – ΓΣΕΒΕΕ: Πρόγραμμα Digital Doors με δωρεάν μαθήματα για εμπόρους και βιοτέχνες

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα έχουν διάρκεια 12 ωρών το καθένα

Την εγγραφή τους σε μια σειρά δωρεάν μαθημάτων που θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν τις επικοινωνιακές και ψηφιακές δεξιότητές τους και να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους, μπορούν να πραγματοποιήσουν από σήμερα οι εργοδότες μικρών επιχειρήσεων και οι αυτοπασχολούμενοι επαγγελματίες κάθε κλάδου, από όλη την Ελλάδα.

Τα μαθήματα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και της Mastercard, που ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους, με στόχο να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν μια σωστή διαδικτυακή παρουσία, να ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες απαιτήσεις των πελατών τους και να τονώσουν, τελικά, τις πωλήσεις τους.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, τα μαθήματα, που θα πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα έχουν διάρκεια 12 ωρών το καθένα, θα είναι διαθέσιμα από τη Δευτέρα 7 Ιουνίου και για ένα έτος για όσους ενδιαφερόμενους έχουν κάνει την εγγραφή τους και θα καλύπτουν τις παρακάτω θεματικές:

Αναφερόμενος στη σημασία της πρωτοβουλίας, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γεώργιος Καββαθάς δήλωσε: «Η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ και της Mastercard απαντά ακριβώς σε αυτήν την ανάγκη, παρέχοντας μία σειρά μαθημάτων, που θα βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κάνει τα πρώτα βήματά της στην ψηφιακή εποχή. Θέλω να ευχαριστήσω τη Mastercard για αυτήν τη γόνιμη συνεργασία και ελπίζω και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της».

Από την πλευρά της, η Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, δήλωσε σχετικά: «Με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ως Mastercard αποφασίσαμε πως αυτή ήταν η σωστή στιγμή να διευρύνουμε τα όσα μέχρι τώρα τους προσφέραμε, μέσω των προϊόντων και της τεχνολογίας μας. Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, πριν από λίγους μήνες, την πρωτοβουλία Digital Doors, που έχει ως βασικό της στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα, να βγουν δυνατότερες από την περιπέτεια της πανδημίας και να αναπτυχθούν μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων.

»Και επειδή, για να μπορεί κανείς να αξιοποιήσει σωστά τα ψηφιακά εργαλεία, πρέπει να έχει και τις κατάλληλες δεξιότητες και στη Mastercard πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας, για το εκπαιδευτικό σκέλος της πρωτοβουλίας μας Digital Doors, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στους πλέον ειδικούς, στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΓΣΕΒΕΕ. Με αυτή την αφετηρία, δουλέψαμε με το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ και έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες των ΜμΕ, όπως αυτές διαμορφώνονται από τη νέα πραγματικότητα και ανοίγει τον δρόμο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».

Διαβάστε ακόμη

Το «stratego» των ναυλαγορών για φορτηγά, δεξαμενόπλοια και containers

11+1 «αφορολόγητα έσοδα» για επαγγελματίες και επιχειρήσεις

Μαργκρέτε Βεστάγκερ αποκλειστικά στο Business Stories: «Κρατική βοήθεια και το 2022»

Exit mobile version