search icon

Ελλάδα

ΟΑΣΑ: H νέα καμπάνια δίνει το σύνθημα για επαναφόρτιση του εισιτηρίου

Παρότι η επαναφόρτιση είναι μία από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket, σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο με αυτήν τη διαδικασία

Με το σύνθημα «Δωσ’ του μία ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά» και «πρωταγωνιστή» το ίδιο το εισιτήριο, ξεκίνησε η καμπάνια του ομίλου ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τις θυγατρικές του ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, για επαναφόρτιση του εισιτηρίου στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών.

Ειδικότερα, το παραπάνω σύνθημα καλεί τους επιβάτες να επαναφορτίζουν το ATH.ENA Ticket όπως την προσωποποιημένη και την ανώνυμη ATH.ENA Card, και τους προτρέπει:

– Να κάνουν περισσότερες διαδρομές με το ίδιο εισιτήριο.

– Να μετακινηθούν πιο έξυπνα.

– Να προστατέψουν το περιβάλλον

«Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, μετρό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ και καλεί το επιβατικό κοινό να εντάξει την επαναφόρτιση του απλού εισιτηρίου στις καθημερινές του συνήθειες» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του Ομίλου ΟΑΣΑ. Πρόκειται για μία απλή διαδικασία, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα αυτόματα μηχανήματα, τα εκδοτήρια και σε πολλά επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Παρότι η επαναφόρτιση είναι μία από τις βασικές λειτουργίες του ATH.ENA Ticket, σημαντικό ποσοστό του επιβατικού κοινού εξακολουθεί σήμερα να μην είναι εξοικειωμένο με αυτήν τη διαδικασία. Πραγματοποιεί, δηλαδή, μία διαδρομή, πετάει το εισιτήριο παρ’ όλο που είναι πολλαπλών χρήσεων και εκδίδει νέο για την επόμενη μετακίνησή του.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, εκατομμύρια αχρησιμοποίητα εισιτήρια σπαταλώνται, ενώ συχνά απορρίπτονται σε δημόσιους χώρους ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Οι ημερήσιες εκδόσεις χάρτινων «πολλαπλών έξυπνων εισιτηρίων» ανέρχονται μεσοσταθμικά σε 80.000-100.000 τεμάχια την ημέρα και σύμφωνα με τα στοιχεία επικύρωσης, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών αφορά την κατηγορία μίας αστικής διαδρομής χρονικής διάρκειας 90 λεπτών.

Κατά συνέπεια, τα χάρτινα πολλαπλά εισιτήρια όχι μόνο δεν επαναφορτίζονται αλλά καταναλώνονται, κυρίως, για αγορές εισιτηρίων μίας διαδρομής αξίας 1,20 ευρώ και όχι για τα υπόλοιπα πακέτα εισιτηρίων (2,5 ή 10+1 διαδρομών) που η τιμή αγοράς τους είναι μικρότερη:

 Τιμή πώλησης κάθε εισητηρίου

Διαβάστε ακόμη

myProperty: Ψηφιακά οι δωρεές χρημάτων στα παιδιά από την 1η Ιανουαρίου

Πλειστηριασμοί: Το φιλέτο της Βουλιαγμένης, τα νυφικά και ένα βαπόρι με μεγάλη ιστορία (pics)

Οι δημοσκόποι μετρούν το «Εύα effect» στο ΠΑΣΟΚ, το deal με τον μπαλαντέρ, οι Έλληνες που είδαν την Exxon Mobil και το ταμείο που τρώει η ΕΥΑΘ 

Exit mobile version