search icon

Ελλάδα

ΟΠΕΚΑ: Πώς μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες

Ποια είναι η διαδικασία των ραντεβού

Σειρά υπηρεσιών που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ.

Οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:

Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.

Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.

Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.

Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του, για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλλει αίτηση μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του Δήμου στον οποίον κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερηλίκων, Επίδομα Στεγαστικής Συνδρομής, Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα και Επίδομα Γέννησης.  Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεων του.

Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης Ορεινών και Μειονεκτικών Περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Διαβάστε ακόμα:

Renault: Eπιταχύνει την ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Σκέρτσος: Δεν πρόκειται να ληφθούν ξανά οριζόντια μέτρα

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που διέπραττε απάτες σε βάρος του ΕΟΠΥΥ – Πάνω από 5 εκατ. ευρώ η ζημιά για το Δημόσιο

Exit mobile version