Επιχειρήσεις

Renault: Eπιταχύνει την ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • newsroom


Σε συνεργασία με την Envision AESC, θα φτιάξει ένα gigafactory στο Douai για την κατασκευή τελευταίας τεχνολογίας μπαταριών χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το 2024

Ο Όμιλος Renault ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τη στρατηγική των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV), αξιοποιώντας τα τεχνολογικά και βιομηχανικά πλεονεκτήματά του μαζί με 10 χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτρική κινητικότητα για να κάνει τολμηρές επιλογές και να προσφέρει ανταγωνιστικά, βιώσιμα και δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα.

Προγραμματίζει το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από το 65% των ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο μείγμα πωλήσεων και έως και 90% των ηλεκτρικών οχημάτων στη μάρκα Renault το 2030.

Σε συνεργασία με την Envision AESC, θα φτιάξει ένα gigafactory στο Douai για την κατασκευή τελευταίας τεχνολογίας μπαταριών χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το 2024.

Προγραμματίζει, ένα πιο ισορροπημένο και πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με 10 νέα ηλεκτρικά οχήματα.

Σε λιγότερο από 10 χρόνια, ο Όμιλος θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας σταδιακά κατά 60%, με στόχο κάτω από 100 δολάρια / kWh το 2025, και ακόμη και κάτω από 80 δολάρια / kWh, ενώ προετοιμάζει την άφιξη της μπαταρίας All Solid State τεχνολογία εντός της Συμμαχίας το 2030.

Θα αναπτύξει τον δικό του ηλεκτρικό κινητήρα, χωρίς σπάνια γαία (χωρίς μόνιμους μαγνήτες) και με βάση την τεχνολογία ηλεκτρικά διεγερμένου συγχρονισμένου κινητήρα (EESM ), μαζί με τον δικό του μειωτήρα.

Για την κατηγορία C και D, η πλατφόρμα CMF-EV προσφέρει βελτιωμένη οδηγική απόλαυση με απόδοση. Αυτή η πλατφόρμα θα αντιπροσωπεύει 700.000 μονάδες σε επίπεδο Συμμαχίας έως το 2025. Η CMF-EV προσφέρει εύρος έως 580 χλμ.(WLTP) με πολύ χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Η αρχιτεκτονική ωθεί τα όρια επιτρέποντας μεγαλύτερη ευρυχωρία με όλα τα τεχνικά στοιχεία στον χώρο του κινητήρα και αφαιρεί όλα τα καλώδια διέλευσης από πίσω προς τα εμπρός, ενώ μειώνει το βάρος και το κόστος. Ο εξαερισμός και ο κλιματισμός θέρμανσης βρίσκονται, επίσης, στον χώρο του κινητήρα, επιτρέποντας ένα λεπτότερο σχεδιασμό ταμπλό.

Εκτός από αυτές τις βελτιώσεις, το CMF-EV προσφέρει μεγάλη οδηγική απόλαυση χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή βάρους, μία πολύ χαμηλή αναλογία διεύθυνσης που επιτρέπει γρήγορη απόκριση του οχήματος και μία πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το ολοκαίνουργιο MéganE που παράγεται στο Douai βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV.

Για το τμήμα B, το CMF-BEV θα επιτρέψει στον Όμιλο Renault να παράγει προσιτά BEV για όλους. Αυτή η ολοκαίνουργια πλατφόρμα θα μειώσει το κόστος του οχήματος κατά 33% σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά ZOE.

Ο Όμιλος θα λανσάρει 10 νέα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας έως το 2025 και επτά από αυτά θα είναι για τη μάρκα Renault. Το εμβληματικό Renault 5 με μοντέρνα σχεδίαση και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα κατασκευαστεί στη Βόρεια Γαλλία.

Η μάρκα Renault στοχεύει να έχει το πιο πράσινο μείγμα στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, με πάνω από 65% ηλεκτρικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα στο μείγμα πωλήσεων και έως 90% ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας να αναμιγνύονται το 2030.

Διαβάστε ακόμη:

«Τέλος χρόνου» για τις αιτήσεις στο πρόγραμμα επιδότησης παγίων δαπανών

River West Open: Η επέκταση των 30 εκατ. στο mall του Κηφισού έτοιμη να υποδεχτεί το κοινό

ΦΠΑ 24% στις αγορές μέσω internet από το εξωτερικό