Με κεντρικό σύνθημα «θέλουμε απαντήσεις για να μην ξαναζήσει η χώρα τέτοιες τραγωδίες» ανοίγει την αυλαία του σήμερα στις 19:00 το 38ο συνέδριο της ΓΣΕΕ που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο «ΑΠΟΛΛΩΝ», στο Καβούρι.

Η απαίτηση «να χυθεί άπλετο φως στα αίτια της σύγκρουσης τρένων στα Τέμπη και να αποδοθούν ευθύνες» θα κυριαρχήσει στις ομιλίες των εκπροσώπων των κομμάτων και των συνδικαλιστών ενώ θα τονιστεί ότι οι ομοσπονδίες των σιδηροδρομικών που είναι μέλη της ΓΣΕΕ είχαν προειδοποιήσει τα προηγούμενα χρόνια για τους κινδύνους που εγκυμονεί το δίκτυο.

Η ΓΣΕΕ στο πλαίσιο του συνεδρίου θα εκπονήσει πλαίσιο θέσεων για τη διερεύνηση και απόδοση ευθυνών και μέτρων, «για να μην ξαναθρηνήσουμε ζωές» σημειώνοντας ότι «το πλαίσιο αυτό θα υποστηριχθεί και από απόφαση για απεργιακές και άλλες κινητοποιήσεις».

O Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ

Το πρόσωπο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον είναι ο ΓΓ της ΓΣΕΕ και πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης (προερχόμενος από τη συνδικαλιστική παράταξη της ΝΔ) ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα εμπλέκεται στο θέμα της μετάταξης του σταθμάρχη.

Ο κ. Κουτσιούκης διαψεύδει τα δημοσιεύματα τονίζοντας στο protothema.gr: «Αφού δεν κατάφεραν να συνδέσουν την μετάταξη και την τοποθέτηση του σταθμάρχη με τους βουλευτές της ΝΔ στο νομό, προσπαθούν να πλήξουν εμένα στοχεύοντας και στην πορεία της συνδικαλιστικής μου παράταξης στο συνέδριο. Τα στοιχεία έχουν πλέον γνωστοποιηθεί. Ο σταθμάρχης εκδιώχθηκε το 2010 και βρέθηκε στη Λάρισα με το νόμο της κινητικότητας. Είχαν προκηρύξει 18 θέσεις και εκδήλωσαν ενδιαφέρον μόνο δύο. Τα τρένα έπρεπε να περάσουν στις 10.30 όταν υπήρχαν δύο σταθμάρχες. Είχαν όμως καθυστέρηση και “έσκασαν” στη βάρδια του άπειρου σταθμάρχη ο οποίος κακώς τοποθετήθηκε εκεί αφού δεν είχε την απαιτούμενη εμπειρία. Η εξαγγελία Γεραπετρίτη δια δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια μπορεί να υλοποιηθεί αν αποσυρθεί προσωπικό από μικρούς σταθμούς χωρίς κίνηση. Άλλωστε είμαστε εν αναμονή 90 νέων προσλήψεων. Αλλά οι διαδικασίες του ΑΣΕΠ είναι εξαντλητικά αργές»

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr