Η μεγάλη προσπάθεια των κατασκευαστών – κυρίως στην Ιαπωνία με την κοινοπραξία HySE – να πειραματιστούν πάνω σε θερμικούς κινητήρες με καύσιμο το υδρογόνο έχει δώσει τα πρώτα αποτελέσματα τόσο στον τομέα του αυτοκινήτου όσο και στη μοτοσυκλέτα. Υπάρχει όμως και η άλλη προσέγγιση που έχει να κάνει πάλι με το υδρογόνο, αλλά αυτήν τη φορά να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Ουσιαστικά μιλάμε για ένα υβριδικό σύστημα το οποίο αντί για τη χρήση βενζινοκινητήρα για τη φόρτιση της μπαταρίας, να υπάρχει το υδρογόνο το οποίο θα επιμελείται τη φόρτιση της μπαταρίας. Πάνω σε αυτό το project δούλεψε μια ομάδα φοιτητών του MIT (Massachusetts Institute of Technology) με στόχο να κατασκευάσουν την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα υδρογόνου.

Οι φοιτητές πριν από έξι μήνες παρουσίασαν το πρώτο δείγμα της δουλειάς τους. Ως βάση της μοτοσικλέτας χρησιμοποιήθηκε μια παλαιότερη Ducati 748 στην οποία οι φοιτητές τοποθέτησαν στο κέντρο της έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία όπως θα έκαναν σε μια κανονική ηλεκτρική μοτοσικλέτα. Η διαφορά εδώ κρύβεται στο πίσω μέρος όπου έχει τοποθετηθεί μια φιάλη υδρογόνου.

Το υδρογόνο παίζει το ρόλο του φορτιστή της μπαταρίας βελτιώνοντας τρομακτικά τόσο την απόδοση όσο και την αυτονομία του δικύκλου. Μόλις τελειώσει το υδρογόνο στη φιάλη αυτή πολύ εύκολα και γρήγορα αντικαθίσταται (ή γεμίζει ξανά) και συνεχίζει ο οδηγός την πορεία του αντί να περιμένει μία και δύο ώρες να φορτίσει η μπαταρία του οχήματος.

Η ομάδα φοιτητών του MIT έχει ως στόχο να διερευνήσει τα όρια αυτής της τεχνολογίας ώστε κάποια στιγμή να φτάσει και να ξεπεράσει τα επίπεδα της μοτοσικλέτας με θερμικό κινητήρα.

Διαβάστε ακόμη

Astir Marina: Grand Opening στα τέλη Μαΐου για το νέο hotspot της Μεσογείου (pics)

Μέσα στο α’ εξάμηνο του έτους η επιβολή του φόρου στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας

Αλαλούμ με τις άμεσες πληρωμές – «Δωρεάν» IRIS, αλλά με χρεώσεις για 1,3 εκατ. επαγγελματίες και μπλοκάκια

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ