Την έναρξη μιας σημαντικής παρέμβασης που φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της Αττικής Οδού ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας. Στόχος, η αποσυμφόρηση του πιο «πνιγμένου» κόμβου του οδικού δικτύου, αυτού της Μεταμόρφωσης.
Το σημερινό αδιέξοδο
Όσοι οδηγοί κατευθύνονται από την Αττική Οδό προς την εθνική οδό Αθηνών–Λαμίας γνωρίζουν καλά το σημείο: δύο διαφορετικές ροές –από Ελευσίνα και Αεροδρόμιο– αναγκάζονται να ενωθούν σε μία λωρίδα. Το αποτέλεσμα είναι ουρές, καθυστερήσεις και αυξημένο κυκλοφοριακό χάος.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα διαμορφωθούν δύο ξεχωριστές έξοδοι, με απόσταση περίπου 150 μέτρων μεταξύ τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί που έρχονται από διαφορετικές κατευθύνσεις δεν θα συναντώνται στο ίδιο «στενό πέρασμα».
Χρονοδιάγραμμα και κόστος
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που διαχειρίζεται την Αττική Οδό, αναλαμβάνει τις μελέτες και στη συνέχεια την υλοποίηση του έργου. Η ολοκλήρωση τοποθετείται στο 2026, χωρίς καμία επιβάρυνση στα διόδια, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός.
Εφόσον το σχέδιο αποδώσει, η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο θα βελτιωθεί κατά περίπου 50%. Για τους χιλιάδες οδηγούς που περνούν καθημερινά από τον κόμβο, αυτό σημαίνει λιγότερη ταλαιπωρία και περισσότερο χρόνο στον προορισμό τους.
Διαβάστε ακόμη
Στον Δημήτρη Μελισσανίδη η Εφημερίδα των Συντακτών
Associated Press για ΑΑΔΕ: Από την κρίση στην κορυφή – Πώς έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής
Η αμμωνία στο τιμόνι της ναυτιλίας: Το καύσιμο του μέλλοντος για την πράσινη μετάβαση (γράφημα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.