Στα 14,8 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα καθαρά κέρδη που ανακοίνωσε η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών για το α’ τρίμηνο 2023.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας για την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, τα βασικά σημεία για τα οικονομικά αποτελέσματά της είναι τα εξής:

Όμιλος ΑΔΜΗΕ: Υψηλές επιδόσεις σε όλες τις γραμμές των αποτελεσμάτων – Σημαντική ενίσχυση των επενδυτικών δαπανών

• Πλήρης αποκατάσταση των οικονομικών μεγεθών στο α’ τρίμηνο χάρη στην εξομάλυνση του εσόδου και την ενσωμάτωση των νέων Χρεώσεων Χρήσης Συστήματος τον Σεπτέμβριο 2022

• Επενδυτικές Δαπάνες στα 148,7 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2023, έναντι 36,2 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2022

• Τα Συνολικά Έσοδα ανήλθαν στα 93,6 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 33,8% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο 2022

• Τα Έσοδα από το Ενοίκιο Συστήματος Μεταφοράς ανήλθαν στα 88,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 38,6% έναντι 64,0 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022. Λαμβάνοντας υπόψη και τα έσοδα από την Αγορά Εξισορρόπησης, που διαμορφώθηκαν σε 3,5 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2023, σημειώνεται αύξηση 37,2% έναντι του α’ τριμήνου 2022

• Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 70 εκατ. ευρώ (από 45,6 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022). Το συγκρίσιμο EBITDA διαμορφώθηκε στα 70,1 εκατ. ευρώ έναντι 47,1 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022, υψηλότερα κατά 48,7%

• Ισχυρή Χρηματοοικονομική Θέση, με Καθαρό Δανεισμό, λαμβανομένων υπόψη των υποχρεώσεων από μισθώσεις, στα 751,1 εκατ. ευρώ

ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.

• Καθαρά κέρδη 14,8 εκατ. ευρώ

• Υπενθυμίζεται πως τον Απρίλιο 2023 έχει προταθεί διανομή μικτού προμερίσματος ανά μετοχή 0,058 (χρήση 2023)

Η εταιρεία «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Α.Ε. (ΑΔΜΗΕ Α.Ε.)» εφεξής «η Συγγενής» παρείχε επίσης επιλεγμένα οικονομικά μεγέθη σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α.) για την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023:

Οι οικονομικές επιδόσεις του Ομίλου ΑΔΜΗΕ στο α’ τρίμηνο σηματοδοτούν τη δυναμική εκκίνηση του έτους με ιδιαίτερα ισχυρές προοπτικές, σε συνέχεια της πλήρους εφαρμογής των Μοναδιαίων Χρεώσεων Χρήσης Συστήματος οι οποίες επέδρασαν θετικά στην εξομάλυνση της ανάκτησης του απαιτούμενου εσόδου του για το 2023 και την πλήρη αποκατάσταση των οικονομικών μεγεθών του.

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει απρόσκοπτα την υλοποίηση του επενδυτικού του προγράμματος, που αποτελεί τον βασικό μοχλό ανάπτυξης του Διαχειριστή τα επόμενα χρόνια, με τις κεφαλαιουχικές δαπάνες να ανέρχονται σε 148,7 εκατ. ευρώ (έναντι 36,2 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022), με διατήρηση της ανοδικής τάσης και για τα επόμενα τρίμηνα του έτους.

Τα ενοποιημένα Συνολικά Έσοδα του Ομίλου στο α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν στα 93,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 33,8% έναντι 70,0 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022. Τα Έσοδα Ενοικίου Συστήματος Μεταφοράς συμπεριλαμβανομένων και των εσόδων από την Αγορά Εξισορρόπησης ανήλθαν σε 92,2 εκατ. ευρώ έναντι 67,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 37,2%, ενώ τα Έσοδα από λοιπές δραστηριότητες μειώθηκαν κατά 1,3 εκατ. ευρώ κυρίως λόγω της σταδιακής μεταφοράς των υπηρεσιών συντήρησης υποσταθμών μέσης τάσης στην ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 53,4% σε 70,0 εκατ. ευρώ έναντι 45,6 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022. Το συγκρίσιμο EBITDA του Ομίλου διαμορφώθηκε στα 70,1 εκατ. ευρώ, υψηλότερο κατά 48,7% σε σχέση με 47,1 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο 2022, εξαιρώντας τα ακόλουθα μη επαναλαμβανόμενα κονδύλια:

α) πρόβλεψη για την έκπτωση μειωμένου ρεύματος που δίνεται σε υπαλλήλους και συνταξιούχους της Συγγενούς εταιρείας και πρόβλεψη για αποζημίωση προσωπικού συνολικού ποσού 0,1 εκατ. ευρώ, έναντι πρόβλεψης ποσού 0,1 εκατ. ευρώ για το α’ τρίμηνο του 2022

β) απελευθέρωση πρόβλεψης για κινδύνους και έξοδα ποσού 0,04 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχης πρόβλεψης ποσού 1,3 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022

Το ενοποιημένο ΕΒΙΤ αυξήθηκε κατά 117,7% και ανήλθε στα 42,7 εκατ. ευρώ, έναντι 19,6 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022, ενώ το συγκρίσιμο EBIT διαμορφώθηκε στα 42,8 εκατ. ευρώ, υψηλότερο κατά 102,7% έναντι 21,1 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022, μη συμπεριλαμβάνοντας τα ανωτέρω έκτακτα – μη επαναλαμβανόμενα κονδύλια.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων περιόδου διαμορφώθηκαν στα 38,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 138,5% έναντι 16,2 εκατ. ευρώ για το α’ τρίμηνο 2022, ενώ τα ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη διαμορφώθηκαν στα 29,5 εκατ. ευρώ έναντι 12,2 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022.

Τα συγκρίσιμα ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη διαμορφώθηκαν στα 29,5 εκατ. ευρώ έναντι 13,3 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022.

Το ΔΣ της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. θα προχωρήσει σύμφωνα με τη Συμφωνία Μετόχων (shareholder agreement) στη διανομή μερίσματος στους Μετόχους ποσοστού ίσου με το 50% των καθαρών κερδών του οικονομικού έτους 2022, που αντιστοιχεί στο ποσό των 29,5 εκατ. ευρώ, με συνέπεια η ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ να εισπράξει μέρισμα ποσού 15 εκατ. ευρώ.

Προοπτικές

Η ισχυρή αύξηση των επενδυτικών δαπανών στο α’ τρίμηνο του 2023 αντανακλάται στη δυναμική πορεία υλοποίησης του προγράμματος ηλεκτρικών διασυνδέσεων, μέσα από το οποίο ο ΑΔΜΗΕ αναπτύσσει το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας με ορίζοντα το 2030. Μετά την ολοκλήρωση των καλωδιακών ποντίσεων τον Μάρτιο 2023, η κατασκευή της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής προχωρά εντατικά και στο χερσαίο τμήμα της, η τέταρτη και τελευταία φάση της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κυκλάδων βρίσκεται σε εξέλιξη. Παράλληλα, ο Δυτικός Διάδρομος, η νέα γραμμή μεταφοράς που ενσωμάτωσε για πρώτη φορά την Πελοπόννησο στο σύστημα υπερυψηλής τάσης 400 kV, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία αναβαθμίζοντας την ενεργειακή ασφάλεια σε ολόκληρη τη νότια Ελλάδα.

Με την ολοκλήρωση του εκτενούς επενδυτικού προγράμματος του Διαχειριστή ύψους 5 δισ. ευρώ έως το τέλος της δεκαετίας, το σύνολο των μεγαλύτερων νησιών του Αιγαίου θα είναι πλέον άμεσα διασυνδεδεμένο με το ηπειρωτικό σύστημα υψηλής τάσης και θα απολαμβάνει σταθερή και πιο καθαρή ηλεκτροδότηση, ενώ ο ηλεκτρικός χώρος για την απορρόφηση νέων μονάδων ΑΠΕ θα αυξηθεί σε 28 GW, από 18 GW σήμερα, υπερκαλύπτοντας τις προβλέψεις του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα για την ίδια περίοδο. Επιπλέον, η χώρα θα διαθέτει ένα πιο πυκνό δίκτυο διεθνών διασυνδέσεων το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την ενεργειακή της ασφάλεια καθώς και την εξαγωγική της δυνατότητα σε πράσινη ενέργεια.

Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής

Τον Μάρτιο του 2023, η θυγατρική εταιρεία του ΑΔΜΗΕ, Αριάδνη Interconnection, ολοκλήρωσε με επιτυχία το υποβρύχιο τμήμα της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής, του μεγαλύτερου έργου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας που υλοποιείται αυτή τη στιγμή στη χώρα με προϋπολογισμό 1 δισ. ευρώ. Σε διάστημα 32 μηνών η Αριάδνη Interconnection πόντισε συνολικά περίπου 1.350 χιλιόμετρα ηλεκτρικών καλωδίων και καλωδίων οπτικών ινών μεταξύ της Κορακιάς Ηρακλείου και της Πάχης Μεγάρων, σε βάθη έως και 1.200 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας. Με την ολοκλήρωση των εργασιών προστασίας των καλωδίων, που αναμένεται μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, περίπου τα 640 χιλιόμετρα θα έχουν τοποθετηθεί κάτω από την επιφάνεια του βυθού για μέγιστη ασφάλεια.

Στο χερσαίο τμήμα της διασύνδεσης, όσον αφορά στους Σταθμούς Μετατροπής, το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού έχει πλέον παραχθεί και δοκιμαστεί στα εργοστάσια των αναδόχων ενώ οι εργασίες θεμελίωσης των κτιρίων βρίσκονται στην τελική ευθεία και προχωρά η ανέγερσή τους. Αναφορικά με την πρόοδο του καλωδιακού τμήματος, έχει παραχθεί το σύνολο των υπόγειων καλωδίων και προχωρά η κατασκευή της υπόγειας όδευσης από το ΚΥΤ Κουμουνδούρου προς το σημείο προσαιγιάλωσης στην Αττική, όπου έχει ολοκληρωθεί περίπου το 85% της υποδομής καθώς και το 50% της τοποθέτησης καλωδίων. Στην περίπτωση της Κρήτης, οι εργασίες οδοποιίας βρίσκονται σε εξέλιξη και οι εργασίες υποδομής για την εγκατάσταση των καλωδίων έχουν ξεκινήσει.

Παράλληλα, αναφορικά με τη χρηματοδότηση μέσω επιχορήγησης, εντός του 2023 το έργο αναμένεται να ενταχθεί για συγχρηματοδότηση στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2014-2020 «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ως έργο γέφυρα (phasing), αντλώντας έτσι σημαντικούς πόρους και μειώνοντας, κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό, το κόστος του έργου μείζονος σημασίας για τον Έλληνα καταναλωτή.

Ηλεκτρική διασύνδεση Κυκλάδων

Η τέταρτη και τελευταία φάση της ηλεκτρικής διασύνδεσης των Κυκλάδων αφορά στη διασύνδεση της Σαντορίνης, της Φολεγάνδρου, της Μήλου και της Σερίφου και συγχρηματοδοτείται από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Το πρώτο σκέλος της διασύνδεσης (Σαντορίνη-Νάξος) έχει εισέλθει πλέον σε φάση κατασκευής με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023. Το καλοκαίρι του 2022 ποντίστηκε το ηλεκτρικό καλώδιο μεταξύ των δύο νησιών, ενώ προχωρούν οι εργασίες για την ανέγερση του Υποσταθμού Υψηλής Τάσης στην υπό διασύνδεση Σαντορίνη. Τον Νοέμβριο του 2022 ολοκληρώθηκαν οι διαγωνισμοί και τον Φεβρουάριο του 2023 υπογράφηκαν οι συμβάσεις των καλωδιακών τμημάτων και για τα υπόλοιπα τρία νησιά των ΝΔ Κυκλάδων (Φολέγανδρος, Μήλος, Σέριφος) που θα ενσωματώσουν το σύνολο του νησιωτικού συμπλέγματος στο Σύστημα Υψηλής Τάσης έως το 2025.

Η ολοκλήρωση της διασύνδεσης των Κυκλάδων θα δώσει τη δυνατότητα ανάπτυξης μονάδων ΑΠΕ συνολικής ισχύος 332MW στα νησιά, επιτυγχάνοντας ένα πιο σταθερό, πράσινο και οικονομικό ενεργειακό μείγμα για το νησιωτικό σύμπλεγμα. Το έργο συγχρηματοδoτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Next Generation EU.

Δυτικός Διάδρομος Πελοποννήσου

Το τελευταίο τμήμα της διασύνδεσης του ΚΥΤ Μεγαλόπολης με την υφιστάμενη Γραμμή Μεταφοράς 400 kV Αχελώου–Διστόμου ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε πλήρη λειτουργία τον Μάιο του 2023. Η επέκταση του Συστήματος 400 kV προς τη Μεγαλόπολη θα αυξήσει δραστικά την ικανότητα μεταφοράς προς και από την Πελοπόννησο, και θα αποσυμφορήσει τα κορεσμένα δίκτυα της περιοχής, ενισχύοντας την ευστάθεια των τάσεων για το Νότιο Σύστημα συνολικά. Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω έργων ανέρχεται σε 108 εκατ. ευρώ.

Ανατολικός Διάδρομος Πελοποννήσου

Το υποέργο της Γραμμής Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέσει το υφιστάμενο ΚΥΤ Μεγαλόπολης με το νέο ΚΥΤ Κορίνθου ολοκληρώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία τον Μάιο του 2023. Στην παρούσα φάση ολοκληρώνεται η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών, με στόχο την ανάδειξη Αναδόχου και υπογραφή σύμβασης εντός του 2023 για το υποέργο της Γραμμής Μεταφοράς που θα συνδέσει το ΚΥΤ Κορίνθου με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου.

Η ολοκλήρωση του υπόψη υποέργου αναμένεται εντός του 1ου εξαμήνου του 2026. Το έργο της Γραμμής Μεταφοράς «ΚΥΤ Κουμουνδούρου -ΚΥΤ Κορίνθου» συγχρηματοδoτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Next Generation EU και με το ΦΕΚ τ΄Δ 494 04-08-2022 χαρακτηρίστηκε ως έργο γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας.

Αναβάθμιση του ΚΥΤ Κουμουνδούρου

Οι εργασίες κατασκευής του νέου ΚΥΤ Κουμουνδούρου, τεχνολογίας κλειστού τύπου (GIS), που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο ΚΥΤ υπαίθριου τύπου, βρίσκονται σε εξέλιξη. Η υλοποίηση του νέου ΚΥΤ Κουμουνδούρου θα εξυπηρετήσει τη σύνδεση του Ανατολικού Διαδρόμου 400 kV Πελοποννήσου, θα αποτελέσει το τερματικό της διασύνδεσης Αττικής-Κρήτης με το ηπειρωτικό Σύστημα και θα ενισχύσει την αξιοπιστία τροφοδότησης των φορτίων στην (Δυτική κυρίως) Αττική. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 46 εκατ. ευρώ και η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του αναμένεται εντός του 2023.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με 30 εκατ. ευρώ, ως τμήμα της Γραμμής Μεταφοράς Μεγαλόπολη-Κόρινθος-ΚΥΤ Κουμουνδούρου. Η πλήρης ολοκλήρωση του αναβαθμισμένου ΚΥΤ Κουμουνδούρου αναμένεται το πρώτο εξάμηνο του 2026. Το έργο συγχρηματοδoτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Next Generation EU.

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

Ο ΑΔΜΗΕ προτεραιοποιεί τα έργα διεθνών διασυνδέσεων, με στόχο την ενίσχυση της περιφερειακής συνεργασίας στον τομέα της Ενέργειας και την εμβάθυνση της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, ο Διαχειριστής:

• Κατασκευάζει το εγχώριο τμήμα της δεύτερης διασύνδεσης Ελλάδας-Βουλγαρίας (Νέα Σάντα- Μαρίτσα), η οποία θα υπερτριπλασιάσει τη μεταφερόμενη ενέργεια ανάμεσα στις δύο χώρες

• Εκπονεί μελέτες σκοπιμότητας για τη δεύτερη ενισχυτική διασύνδεση Ελλάδας-Ιταλίας έως 1 GW, από κοινού με τον Διαχειριστή της γειτονικής χώρας, Terna.

• Έχει υπογράψει Μνημόνιο Συνεργασίας για την κατασκευή ηλεκτρικής διασύνδεσης μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου. Ο ΑΔΜΗΕ συνεργάζεται στενά με τον Διαχειριστή της Αιγύπτου (EETC – Egyptian Electricity Transmission Company) και τον φορέα υλοποίησης ELICA SA, με τον οποίο υπέγραψε πρόσφατα Μνημόνιο Κατανόησης σχετικά με την έναρξη συζητήσεων για την αξιολόγηση της εισόδου του στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας που αναπτύσσει το έργο GREGY – Green Energy Interconnector.

Παράλληλα, ο Όμιλος ΑΔΜΗΕ:

• Συμβάλλει στην ωρίμανση και κατασκευή της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κύπρου-Κρήτης, με φορέα υλοποίησης τον EuroAsia Interconnector, διασφαλίζοντας με την τεχνογνωσία που διαθέτει την επιχειρησιακή επάρκεια του έργου. Το καλοκαίρι του 2022, ο ΑΔΜΗΕ κατέθεσε Δήλωση Προθέσεων (Letter of Intent) στη διοίκηση του EuroAsia Interconnector για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας με ποσοστό 25%, το οποίο θα επιτρέψει στον Διαχειριστή να εμπλακεί πιο ενεργά στην κατασκευή της διασύνδεσης, εισφέροντας ακόμη περισσότερο σε τεχνογνωσία και γενικότερα σε ό,τι αφορά στην υλοποίηση του μεγάλου ενεργειακού έργου.

• Επιταχύνει τις διαδικασίες για τη μελέτη της νέας διασύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας, με τη συγκρότηση ομάδας εργασίας, μαζί με τον Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς της Αλβανίας.

• Ωριμάζει τα σχέδια για την αναβάθμιση της διασύνδεσης Ελλάδας-Τουρκίας, η οποία θα ενισχύσει τη διασύνδεση του Ευρωπαϊκού με το Τουρκικό Σύστημα Μεταφοράς.

• Προωθεί την αναβάθμιση της υφιστάμενης διασύνδεσης με τη Βόρεια Μακεδονία.

ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών – Ανασκόπηση Αποτελεσμάτων

Τα Έσοδα της ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε. για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2023 αντανακλούν τη συμμετοχή της κατά 51% στα κέρδη του Ομίλου της ΑΔΜΗΕ Α.Ε. και ανέρχονται στα 15,0 εκατ. ευρώ σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2022. Τα Λειτουργικά Έξοδα κατά την εξεταζόμενη περίοδο ανήλθαν στις 225 χιλ. ευρώ έναντι 194 χιλ. ευρώ το α’ τρίμηνο 2022, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 20 χιλ. ευρώ των Αμοιβών Προσωπικού και σε χρηματιστηριακές δαπάνες.

Τα χρηματοοικονομικά έσοδα ανήλθαν σε 33 χιλ. ευρώ, όπως διαμορφώθηκαν στον ειδικό λογαριασμό που τηρεί η Εταιρεία στην Τράπεζα της Ελλάδος, αντισταθμίζοντας μερικώς τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας. Τα Ταμειακά Διαθέσιμα της Εταιρείας την 31.03.2023 ανέρχονταν σε 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ υπενθυμίζεται πως η Εταιρεία έχει μηδενικό χρέος.

Τα Καθαρά Κέρδη της ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε. ανήλθαν σε 14,8 εκατ. ευρώ σημειώνοντας σημαντική αύξηση έναντι 6,0 εκατ. το α’ τρίμηνο 2022. Η Εταιρεία βάσει του μερίσματος που λαμβάνει από την συνδεδεμένη εταιρεία ΑΔΜΗΕ Α.Ε. ποσού 15 εκατ. ευρώ, τον Απρίλιο 2023 πρότεινε τη διανομή του μέγιστου επιτρεπόμενου μεικτού προμερίσματος ύψους 0,058 ευρώ ανά μετοχή.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο Αθηνών: Εύλογη διόρθωση και… τέλος στο 8ήμερο ανοδικό σερί

Προϋπολογισμός: Ξεπέρασε τον στόχο κατά €3,5 δισ. το α’ πεντάμηνο του 2023

Ιμάμογλου: Ξεκίνησε η νέα δίκη μετά τη μήνυση του Σουλεϊμάν Σοϊλού

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ