Στην έκτακτη έκδοση μετοχών προσανατολίζεται η κρατική ρωσική αεροπορική εταιρία Aeroflot για να αντλήσει 3 δισ. δολάρια (2,81 δισ. ευρώ), καθότι βρίσκεται αντιμέτωπη με την βαριά πίεση των δυτικών κυρώσεων, αλλά και τις απαγορεύσεις στη χρήση εναέριου χώρου.

Η Aeroflot, που τελεί υπό τον έλεγχο του ρωσικού δημοσίου, ανακοίνωσε ότι οι μέτοχοί της στην ετήσια συνέλευσή της ενέκριναν την έκδοση 5,42 δισεκατομμυρίων νέων μετοχών, οι οποίες μπορούν να αγοραστούν σε μία τιμή 34,29 ρουβλίων (0,52 ευρώ) η καθεμιά, σε μία διαδικασία προεγγραφής για τη διάθεσή τους.

Παραγγελία 300 αεροσκαφών

Η αναφερόμενη αεροπορική εταιρία προγραμματίζει να παραγγείλει 300 αεροσκάφη από την United Aircraft Corporation, η πλειοψηφία της οποίας, ανήκει στην Rostec, τη ρωσική κοινοπραξία αεροδιαστημικής και άμυνας, σύμφωνα με την επιχειρηματική εφημερίδα “Vedomosti.”

Η εφημερίδα, επικαλείται δύο πηγές, σύμφωνα με τις οποίες η Aeroflot εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς του αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων MS-21, το οποίο είναι γνωστό και ως MC-21, με μεταφορική ικανότητα άνω των 200 επιβατών. Το αεροσκάφος αυτό αναμένεται να εισέλθει σε ενεργό υπηρεσία τη χρονιά που διανύουμε.

Η Aeroflot επιθυμεί επίσης να αποκτήσει το αεροσκάφος Sukhoi Superjet 100, το οποίο είναι το κύριο επιβατικό αεροσκάφος που κατασκευάζεται στη Ρωσία, με ικανότητα μεταφοράς περίπου 100 επιβατών. Μία παραγγελία για μικρότερο αριθμό αεροσκαφών θα γίνει για το Tu-214 της Tupolev που μπορεί να μεταφέρει γύρω στους 200 επιβάτες, σύμφωνα με τη ρωσική αεροπορική εταιρία.

Οι συνέπειες των κυρώσεων

Με τους αριθμούς των επιβατών να βρίσκονται ακόμη στο 1/3 του επιπέδου της επιβατικής κίνησης πριν από την πανδημία, η Aeroflot, ήρθε στη συνέχεια αντιμέτωπη με τις συνέπειες της επιβολής των κυρώσεων από τη Δύση.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ΗΠΑ, η Βρετανία και ο Καναδάς έχουν κλείσει τον εναέριο χώρο τους στα ρωσικά επιβατικά αεροσκάφη, αποκόπτοντας την Aeroflot από επικερδείς πτήσεις στις δυτικές αγορές.

Αντιδρώντας η Aeroflot προσανατολίζεται στην μη καταβολή μερισμάτων από τα κέρδη της για το 2021, ενώ δεν προχώρησε στη δημοσιοποίηση του οικονομικού αποτελέσματος της για τη χρονιά που διανύουμε, ώστε να μην αποκαλύψει τη ζημιά που έχει υποστεί από την εφαρμογή των κυρώσεων της Δύσης.

Διαβάστε ακόμα:

Στον δρόμο για το σφυρί και το κτήμα του Δημήτρη Κοντομηνά στην Αργολίδα

Μπάνια νωρίς (μήπως και έχουμε γεγονότα!) deal Interamerican – ΟΡΙΖΩΝ, κέρδη πολλά στον Αστέρα και τρελά Ποσειδώνια πάρτι

Το σχέδιο για το εργοστάσιο Λαδόπουλου που θα αλλάξει την Πάτρα