search icon

Επιχειρήσεις

Άλμα 18% στις πωλήσεις της Hugo Boss με ώθηση από την Ασία

Η ανανέωση του εμπορικού σήματος της Hugo Boss το 2022 βοήθησε τον όμιλο ειδών πολυτελείας

Η Hugo Boss ανακοίνωσε σήμερα αύξηση 18% στις προκαταρκτικές πωλήσεις της για το σύνολο του έτους σε σταθερές τιμές, ενισχυμένη από την ισχυρή ζήτηση στην Ασία κατά το τέταρτο τρίμηνο.

Οι πωλήσεις του γερμανικού οίκου μόδας ανήλθαν σε 4,20 δισ. ευρώ (4,58 δισ. δολάρια) το 2023, από 3,65 δισ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα και ελαφρώς πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 4,19 δισ. ευρώ, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.

Προηγουμένως,  η εταιρεία είχε προβλέψει μείωση των πωλήσεων από 4,10 δισ. έως 4,20 δισ. ευρώ.

Η ανανέωση του εμπορικού σήματος της Hugo Boss το 2022 βοήθησε τον όμιλο πολυτελείας να παραμείνει ανθεκτικός στις επιβραδυνόμενες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA), ενώ ενίσχυσε τις πωλήσεις στην Ασία, παρά την υποτονική οικονομική ανάκαμψη στην Κίνα και την καθυστερημένη έναρξη της ευρωπαϊκής φθινοπωρινής/χειμερινής περιόδου εν μέσω ασυνήθιστα ζεστού καιρού.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 13% σε σταθερές τιμές σε 1,18 δισ. ευρώ, υποβοηθούμενες από την αύξηση κατά 33% των προσαρμοσμένων σε τιμές συναλλάγματος εσόδων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, συμπεριλαμβανομένης μιας ισχυρής διψήφιας βελτίωσης των πωλήσεων στην Κίνα.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) αυξήθηκαν κατά 22% στα 410 εκατ. ευρώ το 2023, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, στο μέσο του εύρους των προβλέψεών της από 400 εκατ. ευρώ έως 420 εκατ. ευρώ.

Η Hugo Boss ανέφερε ότι θα δημοσιεύσει τα τελικά αποτελέσματα του 2023 και τις προοπτικές για το 2024 στις 7 Μαρτίου.

Διαβάστε ακόμη

«Καύσιμα» ανάπτυξης 70 δισ. με δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις έως το 2027

ΥΠΕΝ: «Πράσινο» για νέο mega φωτοβολταικό ισχύος 275 MW στο Δομοκό

Padel: Το σπορ που έγινε η νέα παγκόσμια εμμονή

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version